مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 سپاه استان زنجان:

اقدامات سپاه در بحث تهاجمات فرهنگی و جنگ نرم دشمنان بسیار تاثیرگذار است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: اقدامات سپاه در بحث تهاجمات فرهنگی و جنگ نرم دشمنان بسیار تاثیرگذار است.
کد خبر: ۸۵۱۲۸۸۳
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲
حجت‌الاسلام قنبرعلی نجفی با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: این نهاد بنا به فرمان امام خمینی(ره) برای حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب تاسیس شد.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از بدو تولد تاکنون وظیفه خود را در حفظ و حراست از انقلاب به خوبی ایفا کرده است، افزود: دشمنان از بدو شکل گیری انقلاب، براندازی آن را در ذهن داشتند اما اقدامات سپاه همه این توطئه‌ها را خنثی کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه وجود سپاه سبب شد نظام در جهان به اقتدار خود باقی بماند، تصریح کرد: سپاه از زمان تاسیس تاکنون با توطئه‌های مختلف دشمنان مواجه بوده است.

وی ادامه داد: در هر زمانی که توطئه‌ای توسط دشمنان علیه کشورمان صورت گرفته سپاه با همه قوا در صف نخست مقابله بوده و از ابتدای تاسیس اقدامات ضد انقلابیون را نیز خنثی کرده است.

نجفی به فتنه سال‌های 78 و 88 و دفع آن توسط نیروهای سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: با حضور به موقع سپاه در صحنه همه این تهاجمات دفع شده و نظام به سلامتی از این فتنه‌ها عبور کرد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات مختلف این نهاد باعث شده دشمن نتواند حمله نظامی به کشورمان را در ذهن خود پرورش دهد، گفت: امروز سپاه در جهان از اقتدار خاصی برخوردار است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به حفاظت سپاه از مرزهای کشورمان و حراست از مرزها اشاره کرد و متذکر شد: در حال حاضر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به عنوان بازوی ولایت و قدرت بزرگی در جهان محسوب می‌شود.

وی به اقدامات سپاه در بحث تهاجمات فرهنگی و جنگ نرم دشمنان اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در این زمینه با همه توان وارد شده و برنامه‌های مختلفی در حوزه روشنگری سیاسی برگزار می‌کند.

نجفی خاطر نشان کرد: مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان به تنهایی از توان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران خارج است و تحقق این امر یاری دیگر نهادها و مردم را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه سپاه وابسته به یک نهاد خاصی نیست بلکه این نهاد متعلق به مردم است، اظهار داشت: این نهاد مقدس همیشه و در همه صحنه ها حضور داشته و خواهد داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به حمایت ملت ایران از سپاه پاسداران در همه عرصه‌ها اشاره کرد و افزود: ملت ایران در هر زمانی دلسوزانه از اقدامات این نهاد مقدس حمایت کرده و پشتیبان آن هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار