مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان گفت: سپاه در راه دفاع از کشور شهدای بسیاری را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.
کد خبر: ۸۵۱۲۸۸۱
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷

حجت‌الاسلام مهدی کریمی با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بنا به دستور امام خمینی(ره) در دوم اردیبهشت ماه سال 58 تاسیس شد.

وی با اشاره به اینکه تاسیس سپاه آینده‌نگری امام راحل را نشان می‌دهد، افزود: ایشان با دید وسیع و گسترده خود تاسیس این نهاد را در کشورمان ضروری دانستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان نقش سپاه پاسداران را در صحنه‌های مختلف انقلاب بارز دانست و یادآور شد: سپاه در هر زمانی با همه توان برای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب تلاش می‌کند.

وی به نقش سپاه در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و متذکر شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در شرایط سخت با همه قوا از مرزها و کیان انقلاب دفاع می‌کند.

کریمی خاطرنشان کرد: در هر زمانی که انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران مورد تهدید دشمنان واقع شده سپاه با همه توان وارد صحنه کارزار شده و نقش خود را ایفا کرده است.

وی وظیفه سپاه را حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد و متذکر شد: سپاه در راه دفاع از کشور شهدای بسیاری را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان با بیان اینکه سپاه با اطاعت از فرامین رهبری توانسته نقش خود را به خوبی ایفا کند، افزود: سپاه از همه ظرفیت‌های خود در حفظ و حراست از نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کند.

وی به وظیفه مردم در قبال انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و یادآور شد: ملت ایران وظیفه دارند در هر زمانی انقلاب را حمایت کنند و حافظ این نظام باشند.

کریمی در پایان از برگزاری برنامه‌های مختلف همزمان با سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در سپاه ناحیه ماهنشان خبر داد و افزود: این برنامه‌ها برای آشنایی سربازان با انقلاب اسلامی و اقدامات سپاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات