خبرهای داغ:
دبیر علمی همایش ملی بحران آب در کبودراهنگ:

رسانه‌ها، در همایش ملی بحران آب فعال‌تر ورود کنند

دبیر علمی همایش ملی بحران آب در کبودراهنگ با بیان اینکه رسانه ها باید در همایش ملی بحران آب فعال تر ورود کنند، گفت: رسانه ها می توانند در انسجام بخشی فعالیت بین دستگاه‌های اجرایی در موضوع آب فعالیت های گسترده ای داشته باشند.
کد خبر: ۸۵۱۲۸۷۴
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، نوید کریمی با بیان اینکه یکی از محورهای همایش ملی بحران آب و راه های برون رفت آن در کبودراهنگ، نقش و تاثیر رسانه های دیداری، شنیداری و دیجیتال در ترویج الگوی مصرف آب بهینه است، اظهار داشت: مطبوعات و رسانه‌ها در زمینه آگاه‌سازی مردم در مورد بحران آب رسالت مهم و حساسی دارند.

وی با اشاره به نقش رسانه ها در ترویج فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف آب در میان مردم گفت: رسانه ها می توانند در انسجام بخشی فعالیت بین دستگاه‌های اجرایی در موضوع آب فعالیت های گسترده ای داشته باشند.
دبیر علمی همایش ملی بحران آب در کبودراهنگ مسئولیت رسانه‌ها را در قبال بحران آب بسیار سنگین عنوان کرد و گفت: با توجه به این که وسايل ارتباط جمعی از کارآمدترين ابزارهای تسلط بر افکار عمومی است، باید با تاثیرگذاری بر شيوه‏های زندگی مردم، در مدیریت آب تأثيرگذار باشند.
وی ریشه فرهنگ صرفه جویی را در آموزه های دینی اسلام عنوان کرد و گفت: انواع فیلم ها و محصولات رسانه ای فاخر در مورد بحران آب می تواند مورد استقبال مردم قرار گیرد و در نتیجه در مدیریت بحران آب، موفق تر عمل شود.

کریمی با بیان اینکه رسانه ها باید در همایش ملی بحران آب فعال تر ورود کنند، گفت: شرکت رسانه ها و مطبوعات در همایش ملی بحران آب با توجه به کمک آنان در هر چه با شکوه تر برگزاری این همایش، از اولویت برخوردار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار