خبرهای داغ:
نماينده ولي فقيه در استان همدان مطرح کرد
نماينده ولي فقيه در استان همدان گفت: بايد سخن مقام معظم رهبري که سال همدلي و همزباني است تحليل و تفسير شود و هرکسي سليقه اي عمل نکند که اگر اينطور باشد سنگ بر روي سنگ بند نمي شود.
کد خبر: ۸۵۱۲۸۶۴
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، ظاهر پورمجاهد فرماندار شهرستان فامنين به همراه معاون، بخشداران، اعضاي شوراهاي اسلامي شهرستان، شهر و بخش هاي مرکزي و پيشخور، دهياران و نمايندگان تشکل هاي جوانان و تعدادي از معتمدين با آيت الله محمدي نماينده ولي فقيه و امام جمعه همدان ديدار کردند.

نماينده ولي فقيه در استان همدان در این دیدار ضمن تقدير و تشکر از فرماندار و مسئولين شهرستان گفت: بايد سخن مقام معظم رهبري که سال همدلي و همزباني است تحليل و تفسير شود.

آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی افزود: نباید هرکسي سليقه اي عمل کند زیرا اگر اين گونه باشد سنگ بر روي سنگ بند نمي شود و وظيفه شرعي و ملي ما است که تلاش کنيم شهرستاني که از 30 سال قبل قطب مذهبي و مکتبي است در استان نمونه باشد.

وی ادامه داد: ما بايد حوزه هاي علميه شهرستان را تقويت کنيم و اگر فامنين پيشرفتي هم داشته از برکات حوزه علميه شهرستان است.

امام جمعه همدان تصریح کرد: با وجود بحران آب در شهرستان فامنین و کم شدن آب کشاورزي بايد سعي شود کارهاي صنعتي و زودبازده در جهت ايجاد اشتغال براي شهرستان صورت گيرد .

فرماندار فامنين نیز در اين ديدار گفت: همدلي و همزباني در عمل و هم فکري و تلاش مردم انجام مي شود و ما مسئولين بايد در خدمتگزار مردم باشيم .

ظاهر پورمجاهد بيان کرد: فرمانداري شهرستان فامنین با هم فکري و همزباني توانسته است مجموعه هايي را در راستاي پيشرفت شهرستان تقويت کند.

وي با تقدیر از زحمات فرماندار سابق این شهرستان افزود: در شهرستان فامنين کارهاي بزرگي در حال انجام است که يکي از مشکلات مهم نيازهاي مردم است که بايد جدي پيگيري شود.

فرماندار فامنین ابراز داشت: تلاش کرده‌ایم برنامه هايي را در راستاي پيشرفت شهرستان از قبیل کشاورزي، صنعتي، بهداشت و ... را دنبال کنیم و به نتیجه برسانیم.

وی با اشاره به مشکلات شهرستان از جمله بحران آب و شبکه فاضلاب، تعادل منطقه‌اي شهرستان، ريزش اشتغال از بخش کشاورزي، طرح هادي روستاها و طرح تفضلي شهر فامنين عنوان کرد: تمام این مشکلات بايد بدون اتلاف وقت و سريع انجام گيرد.

پورمجاهد خاطرنشان کرد: باید در خصوص صرفه جويي آب، جلوگيري از ساخت و سازهاي غيرمجاز و مشارکت و همياري در اجراي پروژه هاي عمراني در شهرستان فرهنگ سازي و اطلاع رساني لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات