تصاویر/ تشییع پیکر شهید مدافع حرم شهید محسن کمالی در کرج

پیکر شهید"محسن کمالی" از شهدای مدافع حرم و از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج مسجد جامع رجایی‌ شهر ، صبح امروز در فلکه اول رجایی شهر کرج تشییع شد
کد خبر: ۸۵۱۲۸۴۳
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ،پیکر شهید"محسن کمالی" از شهدای مدافع حرم و از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج مسجد جامع رجایی‌ شهر ، صبح امروز در فلکه اول رجایی شهر کرج تشییع شد.
بر اساس این گزارش ، در این مراسم که با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور استان البرز تبرگزارشد ، مداحان اهل بیت (ع) به اجرای مراسم پرداختند.
گفتنی است، آیت‌الله حسینی‌همدانی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، حجت الاسلام والمسلمین شیرازی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس، سردار خسرو عروج مشاور فرمانده کل سپاه، سردار ابوالفضل اسلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، سردار سید یوسف مولایی جانشین فرمانده سپاه استان البرز و اعضای شورای شهر کرج  در این مراسم حضور داشتند.
در پایان اقامه نماز میت بر پیکر پاک شهید محسن کمالی‌دهقان توسط آیت‌الله حسینی‌همدانی انجام شد و پیکر این شهید از فلکه اول روی دست مردم به مسجد جامع رجایی شهر منتقل و پس از مکث در مقابل مسجد، تا خیابان سیزدهم رجایی شهر تشییع شد و از آنجا با خودروی مخصوص به بهشت سکینه در منطقه ی کمالشهر کرج انتقال یافت تا در جوار شهدای گمنام آرام گیرد.
مراسم یادواره شهید مدافع حرم محسن کمالی‌دهقان پنجشنبه 3 اردیبهشت‌ماه در مسجدجامع رجائی‌شهر برگزار می‌شود.

"شهید محسن کمالی " متولد کرج، روز جمعه 28 فروردین‌ماه توسط تکفیری‌ها  در کشور سوریه به درجه شهادت نایل شد.




ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار