خبرهای داغ:
محمدی
حجت الاسلام ارزانی در گفت‌و‌گو با بسیج مطرح کرد:
حجت اسلام ارزانی گفت: تنها درصد کمی از بانوان بی حجاب و بدحجاب با اینکه می دانند حجاب مفید است، موضع می گیرند و دشمنی می ورزند ولی بیش‌تر آنان نسبت به مسأله حجاب آگاهی کامل ندارند.
کد خبر: ۸۵۱۲۸۲۶
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳

دکتر حبیب‌رضا ارزانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان در پاسخ به این پرسش مبنی بر علت اینکه برخی از بانوان اقدام به منتشر کردن عکس‌های بدون حجاب و یا نیمه عریان خود در فضای مجازی به ویژه شبکه‌های اجتماعی می کنند، اظهار کرد: پژوهش‌هایی در این زمینه در دانشگاه امام صادق(ع) تهران انجام شده بود که ما هم این طرح را در اصفهان اجرا کردیم.

وی افزود: بخش زیادی از بانوانی که اقدام به انتشار عکس‌های شخصی خود در فضای مجازی می نمایند و یا به صورت بد حجاب در جامعه ظاهر می شوند، نسبت به حجاب آگاهی مناسب و کاملی ندارند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: بانویی می گفت که موی من و شوهرم چه فرقی می کند که از من نباید نمایان باشد و از شوهرم را هر کسی می تواند ببینید.

وی تأکید کرد: این سخنان ناشی از این است که شالوده و زیربنای دینی برخی افراد هنوز محکم و روشن نیست به همین خاطر یک نوع نگاه سطحی به حجاب دارند.

حجت الاسلام ارزانی ادامه داد: اگر به حجاب نگاه عمیقی داشته باشیم، در می یابیم که باید بسیاری از زیرساخت‌های اعتقادی و دینی، حل شود تا فرد مفهوم درستی از حجاب داشته باشد و آن را یک ارزش بداند.

وی با اشاره به لزوم تبلیغ و تبیین بیش‌تر در حوزه عفاف و حجاب، عنوان کرد: این وظیفه نیروهای و دستگاه‌های فرهنگی است تا در این زمینه بهتر عمل کنند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان ابراز کرد: برخی از بانوان نیز نسبت به مسأله حجاب توجه کافی و لازم را ندارند و تعداد بسیاری اندکی هم با اینکه می دانند حجاب چیست و چه مزیت‌هایی دارد در مقابل آن موضع می گیرند و بی بندباری می کنند.

وی در پایان یاآور شد: اگر به بسیاری از بانوان بی حجاب و یا بد حجاب که رفتارهایی از این دست دارند، بصیرت و آگاهی لازم داده شود، به طور قطع، موضع خود را تغییر خواهند داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها