خبرهای داغ:
سرپرست سازمان بسیج رسانه سپاه امام علی بن ابی طالب(ع):

راهکارها و پیشنهادها در شورای همفکری بسیجیان ارائه می‌شود

سرپرست سازمان بسیج رسانه سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) گفت: شورای همفکری بسیجیان شورایی است که راهکارها و پیشنهادها در آن ارائه می‌شود و برای پیشبرد اهداف این شورا باید سعی شود که از ظرفیت نهادها و تشکل‌ها استفاده شود.
کد خبر: ۸۵۱۲۷۸۸
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سیدمحمد مهدی موسوی صبح امروز در نخستین جلسه شورای همفکری خواهران بسیج رسانه استان قم که در ساختمان شهید آیت‌الله سعیدی با حضور جمعی از بسیجیان برگزار شد، اظهار کرد: در شورای همفکری از ظرفیت همه اعضا استفاده می‌شود و بنای شورا این است که همدلی و وحدت بین خبرنگاران ایجاد شود.

وی با بیان اینکه باید عزت و کرامت بسیجیان حفظ شود، گفت: همه خبرنگاران استان افرادی انقلابی و متعهد هستند، بنابراین باید با وحدت رویه، از نگاه فکری آنها استفاده شود.

سرپرست سازمان بسیج رسانه سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با بیان اینکه سپاه و بسیج از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است، عنوان کرد: ظرفیت‌های مناسبی در زمینه برگزاری فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی، علمی، کوهنوردی و... در استان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: شورای همفکری شورایی است که راهکارها و پیشنهادها در آن ارائه می‌شود، برای پیشبرد اهداف این شورا باید سعی شود که از ظرفیت نهادها و تشکل‌ها استفاده کرد و استانداری، شهرداری و اداره‌کل تربیت بدنی ظرفیت مناسبی دارند که باید از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

موسوی عنوان کرد: سازمان بسیج به تدریج بسیج‌های فرهنگیان، دانش‌آموزی، صدا و سیما و.... را در دستور کار خود قرار داده، بسیج رسانه نیز از جمله زیرمجموعه‌های آن است که در دو تا سه سال اخیر تشکیل شده است.



ارسال نظرات