مرادی در نطق میان دستور مجلس:

حمله عربستان به یمن مصداق مداخله در امور داخلی یک کشور مستقل است

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی گفت:حمله عربستان به یمن مصداق مداخله در امور داخل کشور مستقل است و امیدوارم هر چه سریعتر شاهد خاموش شدن آتش فتنه در کشورهای اسلامی منطقه و نابودی مزدوران داعش باشیم.
کد خبر: ۸۵۱۲۷۷۹
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سالار مرادی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (یک اردیبهشت 94) ضمن حمایت و تقدیر از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان گفت: امیدوارم در آینده‌ای نزدیک شاهد پیروزی‌های عزتمندانه و مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران در بهره‌برداری بی‌قید و شرط از فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای باشیم.

وی ضمن محکومیت حمله عربستان در یمن افزود: این اقدام مصداق مداخله مستقیم در امور داخلی یک کشور مستقل است و امیدوارم هر چه سریعتر شاهد خاموش شدن آتش فتنه در کشورهای اسلامی منطقه و نابودی مزدوران داعش در عراق و سوریه و به ویژه در مناطق کردنشین این کشورها باشیم.

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سفر خود به استان کردستان این استان را یک استان فرهنگی نامیدند و توجه مسئولان و متولیان فرهنگی کشور به جایگاه فرهنگی کردستان در تقویت فرهنگ ملی را یادآوری کردند. اما متاسفانه در دولت تدبیر و امید مدیرکل بومی حوزه فرهنگ و ارشاد حذف شد و یک مدیرکل از استان دیگری که هیچ شناختی نسبت به وضعیت فرهنگی، ارزش‌ها و باورهای مردم کردستان ندارد را به این سمت منصوب کردند.

مرادی خاطر نشان کرد: به رغم پیگیری‌های انجام شده در جلسات خصوصی و عمومی با رئیس آموزش و پرورش اما مطالبات فرهنگیان هنوز برآورده نشده و با توجه به نقش آموزش در توسعه کشور درخواست دارم تا دغدغه‌های فرهنگیان مورد رسیدگی و پیگیری قرار دهد.

وی با اشاره به تحصن فرهنگیان در روزهای اخیر اظهار داشت: این تحصن‌ها با هدف رساندن پیام فرهنگیان و مسئولان انجام شده و این حرکات از سوی دلسوزی بوده و درخورد سلبی و اعمال محدودیتی برای این متحصنین در آینده در نظر گرفته نشود.

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخاباتی خود از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار