بیانیه سپاه کربلا مازندران در آستانه دوم اردی بهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

در آستانه دوم اردی بهشت ماه سالروز فرمان تاریخی امام خمینی(ره) در سال 1358 مبنی بر ضرورت تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه کربلای مازندران با گرامی داشت این روز بیانیه ایس صادر کرد.
کد خبر: ۸۵۱۲۷۷۵
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

 



 

خبرگزاری بسیج مازندران، در این بیانیه آمده است پاسداران و بسیجیان این مرز و بوم خدا را شاکرند که توفیق خدمت در مقدس ترین نهاد ارزشی نظام اسلامی با عنوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  را  با فرماندهی سلاله پاک فاطمه زهرا(س) و سیدالشهدا(ع)دارند و جانانه در راه تعالی بخشی اهداف نظام الهی، سیاسی اسلام در هرکجا، و همه زمینه ها اعم از فرهنگی، اقتصادی ، علمی، سیاسی، اجتماعی،  امنیت بخشی و نظامی،  مطیع امر ولی فقیه هستند.

   در ادامه بیانیه آمده است؛ سعبور افتخارآمیز و مقتدرانه نظام اسلامی از برهه‌های سرنوشت‌ساز‌، فتنه‌ها و اغتشاشات ضدانقلاب، دوران حماسی دفاع مقدس تا خنثی‌سازی توطئه‌های شیطانی استکبار جهانی از جمله فتنه سال 1388 و دیگر آزمون‌های بزرگ بصیرت و آگاهی، جملگی مرهون حضور شکست‌ناپذیر و پرصلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های دفاع از نظام بوده است و افتخارآفرینی پاسداران در کنار دیگر نیروهای مسلح در هشت سال جنگ تحمیلی آیینه‌ای روشن از ایثارگری‌ها و حماسه وصف‌ناشدنی آنها با تأسی به سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(علیه السلام) است.

 

 سپاه  کربلا ضمن گرامی داشت  سالروز تاسیس سپاه پاسداران، حضور پویا و سازنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف فرهنگی‌، اقتصادی‌، علمی و نظامی را نقطه عطفی درخشان و ارزنده می‌داند که نیروهای حزب‌اللهی و ولایتمدار سپاه پاسداران همچون دوران دفاع مقدس با همت و اراده مستحکم خود در اجرای پروژه‌های راهبردی و کلان کشور کارآمدی و کارآیی خود را نشان داده است.

 

سپاه کربلای مازندران با تبعیت از منویات فرماندهی معظم کل قوا، تجربیات ارزشمند حماسه هشت سال دفاع مقدس، وحدت و همدلی نیروهای مسلح توانمند جمهوری اسلامی ایران، با آمادگی کامل به هرگونه تهدید و تجاوز به میهن اسلامی با اتکا به قدرت لایزال الهی و پشتیبانی مردم همیشه در صحنه پاسخ کوبنده و محکمی خواهد داد.

 

 در دوم اردیبهشت سال 1358 رهبرکبیر انقلاب اسلامی  امام خمینی(ره) با تدبیر  و حکمت  خود فرمان شکل گیری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صادر کرد و این تاریخ به عنوان سالروز تاسیس این نهاد انقلابی و ارزشی با فعالیت پاسداران و بسیجیان مومن و ولایتمدارش در حفاظت و حراصت از ارزشهای الهی اسلامی  در همیشه  تاریخ ماندگار مانده است.

  سپاه کربلا این روز ارزشمند و افتخار آفرین را گرامی داشته و آرزوی  عزت،سلامتی و توفیق برای  همه‌  بسیجیان، پاسداران و فرماندهان ولایتمدار سپاه در سال همدلی و همزبانی دارد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها