خبرهای داغ:
از سوی مسئول؛

اهم برنامه های هفته بسیج کارگری در قم تشریح شد

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) اهم برنامه های هفته بسیج کارگری در قم را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۵۱۲۷۵۶
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴

حسین بابائی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شش هزار شهید گلگون کفن استان قم و شهدای کارگر اظهار کرد: روز 9 اردیبهشت ماه به عنوان روز قشر بسیج کارگری انتخاب شده است.

وی با اشاره به اینکه شهید برونسی، فرمانده تیپ هجدهم جوادالائمه بود که در سال ۱۳۶۳ طی عملیات بدر در شرق دجله به درجه رفیع شهادت نائل شد، ابراز کرد: شهید برونسی به عنوان الگو و اسوه برای تمام کارگران بسیجی می باشد.

مسئول سازمان بسیج کارگری استان قم در ادامه نامگذاری سال 1394 به عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی از سوی مقام معظم رهبری را تدبیری حکمیانه دانست و افزود: 9 اردیبهشت ماه به عنوان روز قشر بسیج کارگری انتخاب شده است که در سراسر کشور و در قم برنامه های متنوعی به همین مناسبت برگزار خواهد شد.

بابائی با بیان اینکه هفته بسیج کارگری از پنجشنبه 3 اردیبهشت ماه آغاز و تا چهارشنبه 9 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت، ابراز کرد: بیش از 10 عنوان برنامه کلی به همت سازمان بسیج کارگری سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در این هفته اجرا خواهد شد.

وی برگزاری میهمانی لاله ها در بهشت معصومه(س) و برپائی ایستگاه صلواتی در ساعت 17 روز پنجشنبه 3 اردیبهشت ماه را اولین برنامه این هفته عنوان کرد و ادامه داد: در همین روز جمعی از مسئولین بسیج کارگری کشور و استان قم به دیدار مراجع عظام و تقلید در قم خواهند رفت.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) شرکت دشمن شکن کارگران بسیجی در مراسم عبادی – سیاسی نماز جمعه را از دیگر برنامه ها خواند و تصریح کرد: ساعت 9:30 روز شنبه 5 اردیبهشت ماه مراسم گلباران بیت امام خمینی(ره) و تجدید میثاق با آرمان های والای بنیان گذار انقلاب اسلامی با خاطره گوئی جناب سرهنگ مرتاضی، از محافظین امام برگزار خواهد شد.

وی به برگزاری همایش عمومی کار و کارگر در ساعت 20:30 روز شنبه اشاره داشت و اعلام کرد: این برنامه در سومین روز از هفته بسیج کارگری و با سخنرانی وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن همایش های دفتر آیت الله فاضل لنکرانی برگزار می شود.

بابائی به برنامه های چهارمین روز از هفته بسیج کارگری اشاره کرد و افزود: در راستای حفظ آمادگی جسمانی کارگران بسیجی، برنامه میدان تیر با حضور مدیران وفرماندهان پایگاه های بسیج کارگری نیز برگزار می شود.

وی دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا، خانواده کارگران متوفی آسیب دیده و معلول را از دیگر برنامه هائی خواند که در طول هفته بسیج کارگری برگزار خواهد شد و عنوان کرد: در سه شنبه 8 اردیبهشت ماه و ششمین روز از این هفته، همایش بزرگ صالحین در مجتمع شهید آیت الله سعیدی نیز برگزار خواهد شد

وی بیان نمود: در این همایش که مربیان، سرمربی و سر گروه های حلقه های شجره طیبه صالحین حضور خواهند داشت، حجت الاسلام امیرزاده، مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) سخنرانی خواهند کرد.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه استان قم به برنامه های آخرین روز از هفته بسیج کارگری اشاره داشت و تصریح کرد: ساعت 15:30 روز چهارشنبه 9 اردیبهشت ماه همایش اقتصاد مقاومتی با رویکرد تقویت تولید داخلی و با سخنرانی دکتر حسینی منش در شهرک ضنعتی شکوهیه برگزار خواهد شد.

وی در پایان خبر داد: همزمان با روز قشر و در ساعت 17، دو پایگاه مقاومت بسیج کارگری در شرکت های زمان فنر و تندر شهاب واقع در شهرک صنعتی شکوهیه افتتاح خواهد شد.



ارسال نظرات