قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور:

ساخت فیلم‌های فاخر حوزه نماز حمایت می‌شود

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور با تاکید بر ترویج فرهنگ اقامه نماز از طریق ابزار هنر، گفت: ساخت فیلم‌های فاخر حوزه نماز حمایت می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۲۷۵۲
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

 


خبرگزاری بسیج مازندران، محمود مظفر در گردهمایی دبیران ستاد اقامه نماز مازندران در دانشکده فنی امام محمد باقر (ع) ساری، از برگزاری اجلاسیه سراسری اقامه نماز کشور امسال در استان قزوین خبر داد و اظهار داشت: در همه استان‌های کشور نیز پیش همایش سراسری استانی برگزار شود.

وی با تاکید بر حمایت از فیلم‌های فاخر دینی و عبادی حوزه نماز، افزود: با همکاری ادارات ارشاد و صدا و سیمای استان‌ها از فیلم‌های فاخر و اثرگذار در این بخش حمایت می‌شود.

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه مربیان مهدهای کودک برای ترویج فرهنگ نماز در بین نونهالان فعال می‌شوند، تصریح کرد: ستاد اقامه نماز ادارات در مدارس و دانشگاه‌ها حضوری پررنگ تر دارند.

مظفر با بیان اینکه مازندران از استان‌های موفق در امر ترویج فرهنگ نماز است، افزود: باید قبله نماها در اتاق‌های بیماران جانمایی شود.

وی از ارزیابی و نظارت بیشتر ستادهای اقامه نماز به فعالیت ادارات خبر داد و تصریح کرد: نمازخانه‌های ادارات باید مملو از حضور مدیران اصلی، ستادی و کارکنان در ساعات نماز باشد.

تقویت نماز اول وقت در ادارات

حسین خیریان پور، رئیس ستاد اقامه نماز استانداری مازندران نیز گفت: جامعه ایمانی و سالم جز با تعبد و تعهد در عرصه نماز از راهی دیگر میسر نیست، چرا که نماز مصون‌سازی و ایمن‌سازی جامعه را به دنبال دارد.

وی افزود: همواره جوامع بشری از آفت جهالت و نادانی و فاصله گرفتن از معنویات و دین خدا فاصله داشته و گمراه شدند.

رئیس ستاد اقامه نماز استانداری مازندران با اشاره به اینکه انسان با معنویت به کمال می‌رسد، تصریح کرد: هر آنچه در این جهان انجام می‌دهیم به منزله ظرفی است که باید برای آحاد جامعه ایجاد شود تا انسان‌ها در این میزان به کمال غایی و نهایی خود نزدیک شوند.

خیریان پور با بیان اینکه ستاد اقامه نماز باید برنامه‌ریزی مدونی برای ترویج فرهنگ نماز داشته باشد، افزود: فرمانداران و شهرداری‌های استان باید نسبت به مناسب سازی نمازخانه‌های شهرها اقدام کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار