خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:
دشمنان نظام اسلامی اقتصاد کشور را نشانه رفته اند، مقام معظم رهبری تاکید بسیاری بر توجه به اقتصاد ملی دارند، چرا که به میزانی که اقتصاد هر کشوری ضعیف شود، همانقدر ضعیف تر خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۱۲۷۴۸
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین،سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در حاشیه مراسم دیدار اصناف و بازاریان ضمن خیر مقدم به بسیج اصناف و توفیق عبادت در این ماه رجب گفت: بسیج اصناف قشری  می‌باشد که قوام جوامع به آن بستگی دارد نمی شود جامعه را تصور کرد بازار وتولید را تصور نکرد.

وی گفت: در تاریخ سیاسی انقلاب نقش بازاریان وتولیدگران کاملا روشن می‌باشد، در پیروزی انقلاب اسلامی و هم در دفاع مقدس که باعث بالندگی انقلاب شدند.

سردار شاهرخی تاکید کرد: بسیج اصناف باید ایده‌های ناب و خوبی ارائه کند که در بحث‌های اقتصادی به دولت کمک کنند، کشور ایران توانمندی فوق العاده ای دارد و هر کجا که خودمان را باورکردیم پیشرفت داشته و عدم پیشرفت کشور مشکلاتی برای نظام ایجاد می کند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: بسیج اصناف در مطالبه گری به دنبال منافع ملت است وباید سعی کند در بحث اقتصاد در جامعه ایجاد آرامش کند، بسیج نماینده آحاد ملت است که در بستری امن قرار دارد.

سردار شاهرخی متذکرشد: بسیج بعنوان نهادی تعیین کننده می‌تواند در تمامی عرصه‌ها فعالیت کند و بسیج اصناف که در زمینه اقتصادی فعال می‌باشد می‌توانند با مطالبه منطقی برای برون رفت از این چالش ها برنامه ریزی کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی اقتصاد کشور را نشانه رفته اند، مقام معظم رهبری تاکید بسیاری بر توجه به اقتصاد ملی دارند، چرا که به میزانی که اقتصاد هر کشوری ضعیف شود، همانقدر ضعیف تر خواهد شد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین درخاتمه تشریح کرد: باید سعی کنیم محصولات تولیدی داخلی را افزایش دهیم تا بتوانیم با کالاهای مشابه خارجی رقابت کند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها