سازمان بسیج اساتید کشور در نامه‌ای به وزیر امور خارجه کشورمان از وی برای حضور در جمع اساتید بسیجی دانشگاه تهران دعوت کرد.
کد خبر: ۸۵۱۲۷۴۱
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،  سازمان بسیج اساتید کشور در نامه‌ای به محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان از وی برای حضور در جمع اساتید بسیجی در دانشگاه تهران دعوت کرد.

متن این دعوت‌نامه به شرح ذیل است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمدجواد ظریف

وزیر محترم خارجه جمهوری اسلامی ایران

سلام‌علیکم؛

با صلوات بر محمّد و آل محمّد(ص)؛ و با تشکر از زحمات شبانه‌روزی جنابعالی و اعضای محترم هیئت مذاکره‌کننده پرونده هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، به دلیل جنگ روانی دشمن در انتشار آرزوها و آمال خود در قالب فکت شیت، سؤالات زیادی ذهن بسیاری از اساتید ارزشی و بسیجی دانشگاه‌ها را به خود معطوف داشته است.

با عنایت به تأکید امام المسلمین، مقام معظم رهبری "مدظله‌العالی"نسبت به لزوم آگاه‌سازی از سوی مسئولین محترم وزارت خارجه، بدینوسیله از جنابعالی تقاضا می‌‌شود که با حضور در جمع اساتید بسیجی دانشگاه‌ها، در دانشگاه تهران ضمن تشریح روند مذاکرات، با توجه به مواضع و بازی جدید مسئولین آمریکایی و تأکید بر رعایت خطوط قرمز از سوی امام المسلمین در قرارداد احتمالی، به سؤالات حضار پاسخ فرمایید. ضمناً زمان برگزاری با توجه به برنامه جنابعالی تنظیم خواهد شد. با آرزوی توفیق روزافزون الهی.

ارسال نظرات