خبرهای داغ:
سردار مهدوی نژاد، فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) از حوزه مقاومت بسیج شهید حصیری ناحیه امام رضا(ع) بازدید و سرکشی نمود.
کد خبر: ۸۵۱۲۷۴۰
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار مهدی مهدوی نژاد، فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با حضور در حوزه مقاومت بسیج شهید حصیری ناحیه امام رضا(ع) استان قم، از این مجموعه بازدید و با فرماندهان پایگاه ها، مربیان و سرگروه های شجره طیبه صالحین این حوزه دیدار و گفتگو کرد.

وی در این بازدید طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شش هزار شهید گلگون کفن استان قم اظهار کرد: در سال 1394 که مزین است به نام بی بی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا(س)، انشاءالله بتوانیم با بهره گیری از رهنمود های الهی در مسیر پاسداری از نظام و انقلاب اسلامی و تحقق فرمایشات مقام عظمای ولایت گام برداریم.

سردار مهدوی نژاد بسیج را شجره طیبه ای خواند که بر قلب نورانی امام خمینی(ره) نازل شد و افزود: از اولین روزهای غرس این نهال ارزشمند تا کنون، همگان از شکوفه های وصل آن بهره کافی را برده اند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم خاطرنشان کرد: بسیج به عنوان یک تفکر و آرمان بین آزادگان جهان به سرعت در حال رشد و گسترش است.

وی در پایان تصریح کرد: شجره طیبه صالجین و فریضه امر به معروف و نهی از منکر جز برنامه های محوری بسیج است که در سال جاری بایستی با همت بیستری، در این راستا گام برداشته شود.

گفتنی است در این بازدید، حجت الاسلام ولی زاده جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، موحد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) و جمعی از معاونین سپاه استان قم سردار مهدوی نژاد را همراهی می کردند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها