وقاحت های نوری زاد در ایلام تمامی ندارد؛
بعد از توهین آشکار محمد نوری زاد به مردم ایلام و بی تربیت خواندن آنها،این عنصر فتنه گر در اقدامی وقاحت انگیز،با انتشار فیلمی به علمای شیعه توهین کرد.
کد خبر: ۸۵۱۲۷۲۴
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ،بعد از توهین آشکار محمد نوری زاد به مردم ایلام و بی تربیت خواندن آنها،این عنصر فتنه گر در اقدامی وقاحت انگیز،با انتشار فیلمی به علمای شیعه توهین کرد.

نوری زاد این فیلم را در غار زینگان که از اماکن دیدنی استان ایلام می باشد ضبط کرده است.

توهین نوری زاد به علمای شیعه در ایلام در حالی صورت می گیرد که همگان استان ایلام را استانی یکدست شیعه می شناسند و اقدام نوری زاد در یک استان شیعه پرور نشان از با برنامه بودن توهین وی دارد.

پیش از این و به دنبال بی تربیت خواندن مردم ایلام از طرف نوری زاد و اعتراض خودجوش مردمی به این عمل وی،مسئولین قول داده بودند که دیروز(دوشنبه) نوری زاد را از استان ایلام بیرون کنند که متاسفانه چنین چیزی رخ نداد و فعال رسانه ای فتنه 88 کماکان در شهر ایلام حضور دارد.

مسئولین استان ایلام که در چند روز گذشته واکنشی منفعلانه به سفر نوری زاد به ایلام داشتند هنوز هیچ واکنشی به توهین های وی نداشته اند و حاضر به پاسخگویی در این خصوص نیستند.

در کنار مسئولین استانی،برخی از رسانه های محلی استان و کسانی که ادعای روشنفکر بودن دارند به سکوت کامل در برابر توهین های نوری زاد روی آورده اند و به نظر می رسد که منافع آنان در قبال سفر نوری زاد فقط سکوت می باشد.

محمد نوری زاد یکی از افراد فعال در جریان رسانه‌ای فتنه می باشد که به سبب سابقه انقلابی خود، دستمایه تبلیغات گسترده اپوزیسیون و مخالفان جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.

نوری زاد سفرهای استانی خود را با نام «سفر صلح و دوستی» نام گذاری کرده و  هدفش آنچنان که وی عنوان می کند آزادی زندانیان امنیتی و گفتگو با اقلیت ها می باشد.

وی از روز شنبه(29 فروردین) وارد ایلام شده است.


منبع: راه دانا

ارسال نظرات