با تصمیم هیأت رئیسه؛

طرح اصلاح موادی از قانون آیین‌نامه داخلی از دستور کار مجلس خارج شد

رئیس مجلس اعلام کرد ادامه بررسی جزئیات طرح اصلاح موادی از قانون آیین‌نامه داخلی مجلس با تصمیم هیأت رئیسه خانه ملت از دستور کار خارج شد.
کد خبر: ۸۵۱۲۷۱۱
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (سه‌شنبه) پارلمان و پیش از ورود مجلس به دستور کار روزانه‌اش، اظهار داشت: ادامه بررسی جزئیات طرح اصلاح موادی از قانون آیین‌نامه داخلی در دستور کار امروز مجلس قرار داشت.

وی افزود: پیش از این مجلس وارد بررسی جزئیات آن شده بود و قسمتی از آن را نیز به تصویب رسانده بود، بعد از بحث در هیأت رئیسه نتیجه آن شد که این طرح به دو قسمت تقسیم شود؛ بدین صورت که مصوبات جلسات گذشته به شورای نگهبان جهت اعلام نظر ارجاع شود و باقیمانده مواد به صورت طرح دیگری مجدداً به مجلس ارائه شود تا نمایندگان فرصت بیشتری برای بررسی داشته باشند.

لاریجانی تصریح کرد: در این صورت این طرح به دو قسمت تقسیم شده و قسمت اول یعنی مصوبات را تمام شده تلقی می‌دانیم و به شورای نگهبان برای اعلام نظر فرستاده می‌شود. قسمت دوم نیز به صورت طرح جداگانه‌ای به صحن علنی ارائه می‌شود.

بدین ترتیب مجلس به عنوان اولین دستور وارد بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور شد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار