خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام)گفت: بسیج مهندسین در مقابل با جنگ اقتصادی دشمن علیه ما و برطرف کردن مشکلات اقتصادی نقش محوری دارند.
کد خبر: ۸۵۱۲۶۸۲
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان جنوبی، یعقوب‌علی نظری در اولین  جلسه شورای عالی بسیج مهندسین صنعتی خراسان جنوبی در سال جاری ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام گرفته توسط اعضای این شورا، اظهار داشت:  رویکرد درون سازی ویژه مهندسین صنعتی وجود داشته باشد تا برای برطرف کردن آسیب‌های موجود در بین این قشراستفاده شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) تاکید کرد: رویکرد برون‌سازی برای عموم مردم جامعه با استفاده از تخصص و علم جامعه مهندسین باید ایجاد شود.

وی متذکر شد: ایفای نقش مهندسین بسیجی در عرصه جنگ اقتصادی و برطرف کردن مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی استان ضروری است.

علی آرام مسئول سازمان بسیج مهندسین خراسان جنوبی در ادامه این جلسه با اشاره به برنامه‌های این سازمان در سال جاری، این سازمان افزود: راه‌اندازی کلینیک صنعت و برگزاری کارگروه‌های تخصصی انرژی، صنعت و معدن، فناوری اطلاعات و ارتباطات از برنامه های محوری و اولویت دار این سازمان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در این جلسه به ظرفیت‌های صنعتی و معدنی استان اشاره کرد وگفت: اقدامات انجام گرفته در بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها، استراتژی بلند مدت رفتن به سوی فناوری‌ های نوین و استراتژی کوتاه مدت استفاده از ظرفیت‌های موجود به ویژه صنایع معدنی به عنوان راهکار توسعه صنعتی استان محسوب می‌شود.

سید نعمت‌اله حقیقی با اشاره به ظرفیت‌های سازمان بسیج مهندسین در افزایش حوزه دانش تخصصی مهندسین صنعتی استان،تاکید کرد : معتقدم باید کلینیک صنعتی برای عارضه‌ یابی و حل مشکلات واحدهای صنعتی راه‌اندازی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها