معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از اجرای 30 عنوان برنامه به مناسبت هفته سلامت در سطح استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۲۶۲۸
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار البرز لله گانی،در گفتگو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت فرارسیدن ماه رجب و میلاد حضرت امام باقر علیه السلام، هفته سلامت را فرصتی مناسب برای توجه به ارتقای سلامت آحاد مردم به ویژه نیروهای مسلح و پاسداران و بسیجیان دانست.

وی، افزود: برنامه های هفته سلامت در سطح سپاه استان، از امروز آغاز شده و تا دوشنبه هفتم اردی بهشت ادامه خواهد داشت.

معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، ادامه داد: سنجش BMI پایوران و نیروهای وظیفه، ارائه خدمات مشاوره پزشکی و تغذیه، بازرسی و سرکشی بهداشتی از اماکن سپاه و تهیه گزارش از وضعیت ایمنی، سرشکی از خانواده های بیماران صعب العلاج، ایثارگران و جانبازان و شهدا با حضور مسئولین معاونت های نیروی انسانی و بهداشت و درمان و هیئت رئیسه رده های سپاه و اجرای مسابقات ورزشی، فرهنگی، بخشی از برنامه های محوری هفته سلامت می باشد.

وی، تصریح کرد: در این هفته، جزوه و پمفلت های آموزشی تهیه شده تحت عنوان بهداشت روان خانواده ها توسط مرکز فرهنگی خانواده کارکنان سپاه توزیع می شود و همایش هایی ویژه پیشگیری از آسیب های عمدی و غیرعمدی به همت معاونت ایمنی و اقدامات تأمینی در رده های سپاه برگزار خواهد شد.

گفتنی است: همایش های عمومی پیاده روئی، سخنرانی و تجلیل از فعالان عرصه بهداشت و سلامت از دیگر برنامه های هفته سلامت در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام عنوان شد.

ارسال نظرات