مطبوعات فتنه موتورها را روشن کردند - دستگاه‌های نظارتی همچنان در خواب!
کد خبر: ۸۵۱۲۵۵۷
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹

خبرگزاری بسیج – سرویس اخبار ویژه

روزنامه‌ی اعتماد ضمن گفت و گو با یکی از محکومان کودتای آمریکایی – اسراییلی سال 88 به آسيب‌شناسي سياسي - اجتماعي دوران اصلاحات از زبان این کودتاگر اصلاح طلب پرداخت!

روزنامه‌ی حامی فتنه نوشت:« محسن صفايي‌فراهاني از معدود چهره‌هاي سياسي ايران است كه همزمان با فعاليت سياسي، يك مدير اقتصادي حرفه‌اي هم بوده و در كارنامه‌اش مديريت ورزشي هم ديده مي‌شود.»

فراهانی که نقش فعالی در تاسیس حزب منحله‌ و کودتاگر مشارکت داشته است، در پاسخ به سوالی در خصوص «جايگاه مصلحت و ملاحظه در سياست و سياستمداري»، ضمن حمله به سازوکار انتخاباتی نظام و توهین به شواری نگهبان ، اینگونه اظهار داشت :«در قالب قانون و اخلاق منطقي مصلحت معني مي‌دهد وگرنه يك مفهوم من‌در‌آوردي مي‌شود كه الان در كشور زياد مي‌بينيد. نمونه‌اش شوراي نگهبان است. تا مجلس سوم، شوراي نگهبان دخالتي در تاييد صلاحيت‌ها نمي‌كرد از مجلس چهارم اين اتفاق مي‌افتد. اين‌گونه نيست كه موارد قانوني مشخصي را در مورد صلاحيت افراد چك كنند بلكه مي‌گويند مي‌خواهيم احراز صلاحيت بكنيم. احراز صلاحيت يعني چه؟ يعني سليقه شخصي براي تشخيص. يعني كه ۱۲ نفر بنشينند و راجع به پنج تا شش هزار نفر كه كانديدا شده‌اند بدون اينكه اكثر اين افراد را بشناسند، تصميم‌گيري كنند كه از نظر آنها احراز صلاحيت مي‌شوند يا خير. »

این اظهارات سراسر دروغ و توهین در حالی است که اعضای شورای نگهبان در مورد صلاحیت کاندیداها از مراجع چهارگانه قانونی همچون وزارت اطلاعات و دستگاه قضایی و... استعلام کرده و نتیجه این استعلامات را مبنای شناخت خود قرار می‌دهند. لذا لازم نیست شخصا کسی را بشناسند!

لازم به ذکر است که صفایی فراهانی(ریاست سابق قدراسیون فوتبال) در جریانات کودتای مخملی 88 ، دستگیر و به مجازات حبس قطعی محکوم شد. حضور فتنه گران در مطبوعات مجوزدار داخلی و آغاز مجدد خط نخ‌نمای توهین و تخریب شورای نگهبان (به عنوان دژ نفوذ ناپذیر اسلام و انقلاب در مقابل جاسوسان و وطن‌فروشان و کودتاگران) در آستانه انتخابات حساس مجلس در حالی کلید خورده که دستگاه‌هایی که قانونا موظف به جلوگیری از انحراف و تهدید افکار عمومی‌اند همچنان در سکوتی سیاسی به سر می‌برند!

ارسال نظرات