خبرهای داغ:
دیدگاه های شهید آوینی شاه کلید کارهای فرهنگی می باشد وشهید اهل قلم شخصیتی بارز برای مدیران و دانشجویان است.
کد خبر: ۸۵۱۲۵۵۶
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، مرتضی روزبه استاندار قزوین، در اولین نشست ماهانه با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به شخصیت شهید آوینی اشاره کرد و گفت: چنین شخصیتی باید الگوی جوانان باشدچرا که شهیدآوینی تربیت شده همین نظام وانقلاب اسلامی بوده است.

وی گفت: شهید مرتضی آوینی در چنین فضا نظام تحولی در وجود خود یافت که باعث شد از عرش به فرش برسد، تفکرات و ویژگیهای این شهید می تواند راهنمای جوانان باشد.

این مسئول خطاب به هنرمندان ایثارگر ابراز کرد: هنر سید مرتضی آوینی در دوره معاصر بوده و در حوزه جنگ، ما به این هنر نیازمند هستیم چرا که دیدگاه های وی شاه کلید کارهای فرهنگی می باشد وشهید اهل قلم شخصیتی بارز برای مدیران و دانشجویان است.

استاندار قزوین با بیان اینکه شهید آوینی خمیر مایه دینی را از آیت الله طباطبایی دریافت کرده بود، تشریح کرد: شهید آوینی با کتاب تفسیرالمیزان زندگی می‌کرد، همچنین این شهید خمیر مایه دینی را از آیت‌الله در محضر قرآن گرفته بود.

روزبه با ابراز خرسندی از برگزاری نشست های ماهانه بیان داشت: در این برنامه ها که اصناف و صنفهای مختلف را می توان ملاقات کرد و از استعداد های آنها در ارتقاء علمی وهنری استان می توان بهره خوبی برد و باید جانبازان بزرگوار نیز در این جلسات حضور داشته باشند.

استاندار قزوین ادامه داد: مجموعه هنرمندان باید به یک کانون و یک مجتمع تبدیل شود و نشست‌های ماهانه همچنان ادامه داشته باشد.

وی در خاتمه متذکر شد: در جهت رفع نیازها می توان از ظرفیت این هنرمندان کمک گرفت و برگزاری جشنواره ها در راستای ارتقاء استعداد ها و خلاقیت ها و ارائه راهکارها در حل مشکلات می تواند از دیگر برنامه های هنرمندان در سال جدید باشد.

1006/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها