خبرهای داغ:
کارشناس سلامت آموزش و پرورش ناحیه دو همدان خبر داد
کارشناس سلامت آموزش و پرورش ناحیه دو همدان از برگزاری جشنواره غذای سالم سنتی ایرانی همزمان با هفته سلامت در مدارس خبر داد و گفت: این جشنواره در 300 مدرسه ناحیه دو همدان با حضور دانش آموزان و مربیان مدارس اجرا می شود.
کد خبر: ۸۵۱۲۵۴۵
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، هانیه نورمحمدی شایسته هدف از برگزاری این جشنواره را حفظ و ارتقاء سلامت دانش‌آموزان و تشویق آنان برای آشنایی با طبخ غذاهای سنتی و سالم، تقویت حس همکاری و انجام کارگروهی، آگاهی هر چه بیشتر دانش‌آموزان با غذاهای سالم و پرهیز از غذاهای فست فودی و ناسالم عنوان کرد و اظهار داشت: این جشنواره در 300 مدرسه ناحیه دو همدان با حضور دانش آموزان و مربیان مدارس اجرا می شود.

وی ابراز داشت: این جشنواره به منظور معرفی غذا های سنتی، سالم و مفید، ایجاد رقابت سالم و تشویق دانش آموزان به استفاده از این نوع مواد غذایی برگزار شد.

کارشناس سلامت آموزش و پرورش ناحیه دو همدان ادامه داد: به برگزیدگان این جشنواره که غذاهای سالم و مفیدتری را تهیه کرده‌اند پس از داوری جوائزی اهدا خواهد شد.

وی برپایی نمایشگاه دستاوردهای هنری و بهداشتی دانش آموزان مقطع متوسطه را از دیگر برنامه های هفته سلامت مدارس بیان کرد و افزود: همچنین مسابقه کتابخوانی ویژه دانش آموزان در این هفته برگزار می شود.

نورمحمدی شایسته در ادامه حضور کارشناسان مراکز درمانی در مدارس را به منظور معاینه بالینی دانش آموزان از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

گفتنی است، از یکم اردیبهشت به مدت یک هفته برنامه های هفته سلامت در سطح مدارس برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات