خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: در جلسه معرفی شهدای شاخص سال 94 استان همدان سردار رشید اسلام شهید «ناصر قاسمی» فرمانده بسیج ناحیه همدان و رئیس ستاد لشگر ۳۲ انصار الحسین (ع) به عنوان شهید شاخص سال 94 در سطح شهرستان همدان معرفی شد.
کد خبر: ۸۵۱۲۵۳۷
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن برزگر اظهارداشت: برنامه امسال سپاه در بحث تعظیم شهدای گرانقدر برگزاری یادواه شهدا در هریک از محلات است که امیدواریم با اهتمام تمام مسئولین شهرستان بتوانیم یادواره هایی در شأن شهدا برگزار کنیم.

وی اظهار کرد: امروز دشمنان نظام انقلاب اسلامی ایران با بهره‌گیری از شبکه‌های متعدد فارسی زبان با ایجاد شبهات در خصوص ائمه و مهدویت، اذهان جوانان را دچار شک و تردید کرده است که برگزاری یادواره‌ها باید پاسخگوی شبهات آنها باشد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان افزود: در قرن حاضر انقلاب معجزه‌ای است که همه کارشناسان و مختصصان جهان قادر به تحلیل ابعاد وجودی این حرکت الهی نیستند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با مقاومت و توکل به راه خود ادامه می‌دهند، گفت: طی 35 سال گذشته ملت ایران با توکل به خدا، مقاومت، اعتقاد به ولایت فقیه و باورهای دینی، چشم جهانیان را به سمت خود متمرکز کرده‌اند، و مستکبران می‌خواهند که کمر مقاومت را بشکنند اما نمی‌دانند که هر چه فشار بیاورند، خورشید انقلاب در جهان بیشتر تلألو پیدا می‌کند.

برزگر در ادامه سخنانش سردار رشید اسلام شهید «ناصر قاسمی» فرمانده بسیج ناحیه همدان و رئیس ستاد لشگر ۳۲ انصار الحسین(ع)را به عنوان شهید شاخص شهرستان همدان در سال 94 معرفی کرد.

وی اصلی ترین مؤلفه‌ها برای انتخاب شهید شاخص سال 94 سپاه ناحیه همدان را مدت حضور در جبهه، فرماندهی در جبهه و شرکت در عملیات‌های مهم، منطقه عملیاتی، میزان تاثیرگذاری شهید در زمان حیات خودش، اعضای خانواده شهید و مطالبی که در خصوص این شهید در دست است، عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان در پایان هدف از معرفی چند شهید را به عنوان شهدای شاخص سال مقدور نبودن معرفی تمام شهدا به صورت یک جا عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات