با همکاری شرکت‌های برق و بسیج کارمندان مازندران

تفاهمنامه مدیریت مصرف انرژی برق در ادارات مازندران امضا شد

با تدابیر سازمان بسیج ادارات سپاه کربلای مازندران وهمکاری شرکت‌های برق مازندران تفاهم‌نامه مدیریت مصرف انرژی برق در ادارات مازندران امضا شد.
کد خبر: ۸۵۱۲۵۲۱
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲

 


 


 

خبرگزاری بسیج مازندران، با تدابیر سازمان بسیج ادارات سپاه کربلای مازندران  وهمکاری شرکت‌های برق مازندران تفاهم‌نامه مدیریت مصرف انرژی برق در ادارات مازندران امضاء شد.

 

در این تفاهم‌نامه مقرر شد بسیج کارمندان مازندران نسبت به مدیریت مصرف برق در ادارات استان به کمک شرکت‌های برق استان مازندران بیاید.

 

در این تفاهم‌نامه مقرر شد که شرکت‌های برق حضور فعال و موثر در همه سطوح اجرایی در موضوع تفاهم‌نامه داشته باشند.

 

پشتیبانی مالی، تخصصی و فنی طرح‌های اجرا بر عهده شرکت‌های برق است.

 

در این تفاهم‌نامه مقرر شد که کارشناسان مورد نیاز برای فرهنگ‌سازی در ادارات با درخواست سازمان بسیج کارمندان همکاری مناسبی داشته باشند.

 

در بخش دیگری از این تفاهم‌نامه مقرر شد که کارگروه فنی و تخصصی با حضور مدیران و کارشناسان برق بسیج کارمندان تشکیل و راهکارهای اجرایی و عملیاتی این طرح برنامه‌ریزی شود.

 

شرکت‌های برق مازندران متعهد می‌شوند که مشوق‌های لازم برای مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرماندهان پایگاه‌های بسیج و حوزه‌های بسیج کارمندی و شهرستان در نظر بگیرند.

 

از طرفی مسئولان بسیج ادارات استان نیز متعهد می‌شوند که مشارکت و حضور فعال و موثر در سطح ستادی و اجرایی داشته باشند.

 

بسیج کارمندان مازندران نیز همه ظرفیت موجود در بسیج کارمندان را برای اجرایی کردن موضوع تفاهم‌نامه در دستور کار قرار می‌دهد.

 

در ادامه این تفاهم‌نامه مقرر شد هماهنگی لازم بین دستگاه‌های اجرایی و مدیران و فرماندهان بسیج انجام شود.

 

در بخش دیگری از تفاهم‌نامه مقرر شد که ساز و کار اجرایی برای پایش ادارات به منظور کاهش 20 درصد مصرف برق در تابستان 94 نسبت به تابستان 93 در برنامه کاری قرار گیرد.

 

در این تفاهم‌نامه بسیج کارمندان مازندران از ظرفیت حلقه صالحین برای فرهنگ‌سازی در زمینه کاهش مصرف برق بهره‌گیری کنند.

 

در پایان این تفاهم‌نامه مقرر شد که برنامه‌های فرهنگی تبلیغی با پشتیبانی لازم از سوی شرکت‌های برق در سطح ادارات توسط بسیج کارمندان توزیع شود.

 

ساین تفاهم‌نامه به امضای حسین افضلی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران، گلستان، مصطفی سالار مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران، منوچهر جعفری مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران و نیز مسئول بسیج کارمندان سپاه کربلای مازندران رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار