قدیری‌ابیانه :

پول‌های پاک را با هدف تبلیغات انتخاباتی کثیف می‌کنند

کارشناس امور سیاسی با بیان اینکه پول‌های پاک را با هدف تبلیغات انتخاباتی کثیف می‌کنند، گفت: علی‌رغم بدهی‌های گسترده دولت و کسری بودجه، پرداخت یارانه به اقشار ثروتمند با هدف بهره‌برداری در انتخابات صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۸۵۱۲۵۰۶
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج،محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس امور سیاسی، ، با اشاره به ورود پول‌های کثیف به عرصه انتخابات اظهار داشت: متأسفانه علاوه بر پول‌های کثیف، پول‌های نجس هم در انتخابات وارد می‌شود، هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه سابق آمریکا در کتاب خاطرات خود گفته که بعد از ماجراهای فتنه سال 88 در ایران که علی‌رغم حمایت همه جانبه آمریکا به شکست انجامید، با صرف میلیون‌ها دلار بیش از 5 هزار ایرانی را آموزش داده‌اند.

وی اضافه کرد: 750میلیون دلار یکی از ارقام بودجه‌ای است که برای تحت تأثیر قرار دادن افکار عمومی در ایران و چین به تصویب رسیده که سهم ایران در این بودجه به همراه سایر بودجه‌هایی که در آمریکا اختصاص یافته است وارد عرصه انتخابات می‌شوند تا اصولگرایان شکست خورده و اصلاح‌طلبان پیروز شوند و این پول‌ها نجس هستند.

قدیری ابیانه با تأکید بر اینکه از هم اکنون ماشین تبلیغات غرب و این 5هزار نیرو و سایر نیروها برای تحقیر اصولگرایان و پیروزی فتنه‌گران فعال شده‌اند، افزود:‌ علاوه بر آن پول‌های پاک نیز با هدف تبلیغات انتخاباتی کثیف می‌کنند؛ علی‌رغم بدهی‌های گسترده دولت و کسری بودجه، پرداخت یارانه به اقشار ثروتمند که ظلمی آشکار و خلاف قانون است با هدف بهره‌برداری در انتخابات صورت می‌گیرد.

این کارشناس امور سیاسی بر همین اساس تأکید کرد:‌ تمام نامزدهایی که به خرید رأی می‌پردازند و تمام کسانی که رأی خود را می‌فروشند در حقیقت مصالح کشور را خرید و فروش می‌کنند و به منافع کشور لطمه وارد می‌کنند.

سفیر سابق کشورمان در مکزیک و استرالیا با طرح این موضوع که پول‌های کثیف دیگری هم مانند پول‌های شهرام جزایری که به رخی روزنامه های اصلاح طلب و کروبی پرداخته وجود دارد، تصریح کرد: این پول‌ها نیز برای خرید رأی کسانی است که به عنوان نماینده انتخاب شده‌اند.

وی با توصیه به اینکه باید تمام تلاش را به کار گرفت تا راه ورود این پول‌ها به انتخابات مسدود شود، گفت:‌ نباید اجازه داد که انتخابات ایران و رأی مردم تحت تأثیر این عوامل قرار گیرد.

قدیری ابیانه در عین حال افزود: متأسفانه برخی از فتنه‌گران که خود را اصلاح‌طلب می‌دانند حاضرند در قبال جلب حمایت غرب امتیازاتی به آنها در مذاکرات هسته‌ای بدهند که به زیان ملی است، بنابراین آنها هیأت مذاکره‌کننده ایرانی را تحت فشار قرار می‌دهند تا در قبال خواسته‌های غرب عقب‌نشینی کنند.

سفیر سابق کشورمان در استرالیا و مکزیک با بیان اینکه اعلام جشن پیروزی برای بیانیه‌ای که هنوز به تصویب نرسیده با این هدف بوده است،‌ بیان داشت: بعضی‌ها حتی پیشنهاد می‌دهند اگر قرار است به توافقی برسیم این توافق در زمانی انجام شود که اصلاح‌طلبان بتوانند از آن بهره تبلیغاتی ببرند و برای این کار لازم است عقب‌نشینی‌ها ناچیز جلوه داده شده و دستاوردها بزرگ جلوه داده شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار