مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری البرز از کشف ۲۳ میلیون قلم داروی قاچاق، تقلبی و ترکیبی در دو سوله مجزا در کرج ، خبر داد که این داروها بیشتر مربوط به زنان، کودکان، پوست، نیروزا و … بوده است.
کد خبر: ۸۵۱۲۵۰۵
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان البرز، «مسلم عادلی» افزود: تیم بازرسی متشکل از نمایندگان اماکن نیروی انتظامی، بازرسی اصناف، کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی البرز با نماینده دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری البرز در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی در صنوف، با انجام کارهای اطلاعاتی دو سوله کارگاهی را که به محل دپوی داروهای غیر مجاز تبدیل شده بود، شناسایی و اقدام به توقیف و ضبط کالاهای غیر مجاز نمودند.

وی گفت: با چندین هفته کار کارشناسی و اطلاع موثق از وجود کارگاهی در منطقه پیشاهنگی کرج که اقدام به تهیه شربت تریاک تقلبی و سایر داروهای ترکیبی تقلبی با استفاده از داروهای قاچاق و تاریخ گذشته می کرد، یک تیم بازرسی مرکب از نمایندگان اماکن نیروی انتظامی، بازرسی اصناف، کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی البرز با نماینده دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری البرز از محل بازدید و پس از بررسی داروها و اقلام موجود در دو سوله کارگاهی کالاهای غیر مجاز کشف و ضبط شدند.

این مسئول افزود: این شرکت غیر مجاز با نام مشخص با ترکیب انواع داروهای تقلبی، قاچاق و تاریخ گذشته و عرضه آن در قالب معجون های مختلف یا داروهای ترک اعتیاد به خصوص ” متادون ” تقلبی با سلامتی و جان مردم به خاطر منافع و سودهای کلان باد آورده بازی کرده است.

عادلی با اشاره به اینکه داروها ۲۳ میلیون قلم کالااست، گفت:این داروها عمدتا داروهای مربوط به زنان، کودکان و پوست و سایر داروهای ترکیبی تقلبی در موضوع رفع ریزش مو، ترک اعتیاد، تقویت قوای جنسی ، نیرو زا و غیره است.

وی افزود:حجم این داروها به اندازه ای بود که در سه کامیون ده تن بارگیری و تحویل کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی برای تفکیک نهایی شد.

پایگاه خبری پلیس
ارسال نظرات