دبیرکل جامعه انجمن اسلامی اصناف و بازار گفت: رهبری فرموده‌اند که ارتش باید آمادگی کامل داشته باشد و این تذکری است برای نیروهای نظامی و تمامی افراد جامعه و با آمادگی می‌توان در مقابل جبهه استکبار ایستاد.
کد خبر: ۸۵۱۲۴۹۲
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، "احمد کریمی اصفهانی" دبیرکل جامعه انجمن اسلامی اصناف و بازار، در رابطه با فرمایشات رهبری در مورد ضرورت افزایش روزافزون توان نظامی ایران اظهارکرد: فرمایشات روز گذشته رهبری تذکری است برای نیروهای نظامی و تمامی افراد جامعه که با  آمادگی خود در مقابل جبهه استکبار بایستند.

وی تأکید کرد: علت دشمنی‌های استکبار با ایران این است که منافع آنها با انقلاب اسلامی در جهان دچار خدشه شده و از آن طرف با بیداری اسلامی کشورهای دیگر تسلط جبهه استکبار در برخی کشورهای اسلامی پایان یافت.

کریمی اصفهانی افزود: دشمنی استکبار با ایران همیشگی بوده است و این مسئله باعث می‌شود که ایران همیشه آماده باشد و ضرورت دارد که ایران برای هر نوع برخوردی آمادگی کامل نظامی داشته باشد.
 
دبیرکل جامعه انجمن اسلامی اصناف و بازار ادامه داد: در جنگی که اولایل انقلاب علیه ایران به راه افتاد، ایران توانست با قاطعیت از مرزهای خود دفاع کند و با ایستادگی ملت ایران دشمن به زانو درآمد.

وی گفت: در سوریه ایران نشان داد که می‌تواند به تنهایی از منافع خود دفاع کند و مقابل جبهه استکبار بایستد و این مسئله موجبات عصبانیت جبهه استکبار را فراهم کرده است.
 
کریمی اصفهانی افزود: در جریان انقلاب اسلامی تمام دنیا بر علیه مردم ایران اقدام کردند اما مردم توانستند به اهداف خود برسند و دشمنی‌ها علیه ایران همواره وجود داشته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران
ارسال نظرات