مسئول بسیج کارگری خراسان رضوی از دیدار کارگران نخبه خراسان رضوی با رهبر معظم انقلاب خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۲۴۳۷
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مهدی یزدانی در تشریح برنامه‌های هفته بسیج کارگری خراسان رضوی اظهار داشت: برنامه‌های هفته بسیج کارگری از سوم تا 11 اردیبهشت ماه در 14 شهرستان استان و 17 حوزه بسیج کارگری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برای هفته بسیج کارگری 235 عنوان برنامه مختلف تدوین شده است افزود: دیدار با خانواده شهدای کارگری، بازدید از کارخانجات نمونه استانی، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، افتتاح دو پایگاه بسیج کارگری در شهرستان‌های مشهد و سرخس، برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرتی از جمله برنامه‌های تدوین شده برای هفته بسیج کارگری استان است.

وی از برگزاری همایش روز بزرگداشت بسیج کارگری و یادواره شهیدان کارگر با محوریت شهید برونسی در مصلی تربت جام خبر داد و گفت: این همایش و یادواره به صورت همزمان در روز 4 اردیبهشت برگزار می‌شود.

رئیس بسیج کارگری خراسان رضوی عنوان کرد: در این همایش سخنرانان کشوری و لشگری حضور پیدا می‌کنند.

وی به دیدار جامعه کارگری کشور با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: اعزام کارگران بسیجی نخبه با محوریت اقتصاد مقاومتی، علمی و مخترعان برای دیدار با مقام معظم رهبری در دستور کار قرار گرفته است.

یزدانی گفت: یکی از مهمترین برنامه‌هایی که امسال در دستور کار بسیج کارگری قرار دارد برگزاری نشست‌های تخصصی مدیران عرصه کار، تولید و صنعت است که این نشست‌ها هر دو ماه یک بار با حضور نمایندگان مجلس و مسئولان استانی بنا به موضوعیت خاص برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها