خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی و انتشارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اکنون سکان هدایت کشور ایران اسلامی بر عهده رهبر انقلاب اسلامی واگذار شده است تصریح کرد: اکنون هیچ تحولی بدون نگاه به تحولات ایران اسلامی در دنیای اسلام انجام نمی‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۲۴۳۳
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیجاز قم، سردار رمضان شریف در همایش آموزشی دولت و ملت، همدلی و همزبانی در اجرای اقتصاد مقاومتی که ظهر امروز در سالن اجتماعات مدرسه عالی دارالشفا برگزار شد اظهار کرد: نگاه به افکار عمومی باید در جمعیت طلاب مورد توجه قرار گیرد زیرا اکنون جهان اسلامی انتظارات بسیاری از روحانیون و دانشمندان حوزه علمیه قم دارند.

وی اضافه کرد: اگر نگاهی به 36 سال گذشته داشته باشیم می‌بینیم ایران اسلامی کانون توجه کشورهای اسلامی بوده و به عنوان یکی از کانون‌های خبری کشورهای دنیا مطرح شده است که این داشته‌ها را مدیون گفتمان اسلامی که امام خمینی(ره) احیاگر آن بوده‌اند هستیم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اکنون سکان هدایت کشور ایران اسلامی بر عهده رهبر انقلاب اسلامی واگذار شده است تصریح کرد: اکنون هیچ تحولی بدون نگاه به تحولات ایران اسلامی در دنیای اسلام انجام نمی‌شود.

وی با اشاره به سخنان سید حسن نصر‌الله مطرح کرد: اکنون در جهان متحولی که از زیر نظر ابعاد نظامی و سیاسی کشورهای استکباری خارج شده است حرکت‌های گسترده‌ای داشته‌ایم و اکنون آمریکا از ایران اسلامی تعریف نمی‌کند و تنها از یک واقعیت سخن به میان می‌آورد.

شریف با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها زبان قدرت را به خوبی فهمیده و بخش قابل توجهی از رسانه‌ها را به خود اختصاص داده‌اند ابراز کرد: این حاکمان ظالم در قالب نظام نوین جهانی یا منطق بین‌المللی می‌خواهند با زبان زور و قدرت بر کشورهای دنیا حکومت کنند و رئیس جمهور این کشور در حرف‌های اخیر خود تعامل نداشتن و حکومت دیکتاتوری را یکی از عناصر پسرفت کشورهای عربی دانسته است و این نشان می‌دهد که دشمن نیز بر ضعف‌های کشورهای عربی اغراق کرده است.

وی ایستادگی مردم ایران در مقابل تحریم‌ها را یکی از عوامل ناامیدی دشمن دانست و خاطرنشان کرد: اظهارات اوباما در ارتباط با جنگ هشت ساله ایران اسلامی نشان از توانایی ایران اسلامی و ضعف کشورهای استکباری است.

شریف خاطرنشان کرد: طبق گفته رهبر انقلاب اسلامی دشمن راهکاری به جز مذاکره ندارد زیرا ایران اسلامی اکنون در سرشاخه‌های علمی به جایگاهی رسیده که می‌تواند در عرصه‌های مختلف روی پای خود بایستد و این نشان از مدیریت و مقاومت جهادی فرزندان امام خمینی(ره) است.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه منطق امام خمینی(ره) اکنون به آرمانی برای کشورهای اسلامی تبدیل شده است اظهار کرد: جوانان و نوجوانان ایران با الگوبرداری از امام خود موانع را از پیش پای انقلاب بر می‌دارند و مشکل اصلی کشورهای استکباری این است که نمی‌خواهند گفتمان انقلاب به عنوان یک الگو به کشورهای اسلامی دنیا صادر شود.

وی افزود: محتوای پیام انقلاب که از احادیث و قرآن کریم سرچشمه گرفته است سبب می‌شود منطق و سخن رهبر انقلاب اسلامی در جهان نفوذپذیر شود.

شریف با اشاره به برخی از وقایع تاریخی در کشورهای اسلامی یمن و سوریه بیان کرد: برخی تصور داشتند که با انتخاب راه کمونیست‌ها می‌توانند از فرهنگ آمریکا خارج شوند اما راه آن‌ها نتیجه نداشت زیرا کمونیست تفکر بشر بود در صورتی که انقلاب تفکری الهی و برگرفته از معیارهای دینی اسلام است.

وی با بیان اینکه عزت ایران اسلامی مرهون رشادت‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس است ابراز کرد: مبارزان انقلابی یمن به انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب اسلامی عشق می‌ورزند و نسبت به خاندان آل سعود نفرت دارند که این نشان از نتایج موثر ایران اسلامی و فرهنگ انقلاب است.

شریف به سخن رهبران انقلابی کشورهای لبنان و یمن اشاره کرد و یادآور شد: حمله‌ای که به یمن شده با حمله به فلسطین هیچ تفاوتی ندارد زیرا خادمین حرمین با استفاده از نام اسلام علیه ملت فقیر عرب مسلمان جنگ بزرگی راه‌ انداخته‌اند تا اینکه یک دست نشانده خود را در این کشور حاکم کنند در صورتی که مردم این کشور جزء تأسی به قرآن گناه دیگری ندارند.

وی ادامه داد: بیش از 20 روز است که کشور یمن را بمباران می‌کنند اما سازمان ملل متحد سکوت کرده و آمریکا و رژیم صهیونیستی حمایت‌های خود را انجام می‌دهند و با وجود امپراطوری رسانه‌ای کشورهای استکباری مظلومیت این ملت به گوش جهانیان نمی‌رسد اما ظلم و ظالم در این صحنه مشخص و سرنوشت آل سعود همانند حزب بعث است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه سعودی‌های در حمله‌های قبلی خود به یمن شکست خورده‌اند مطرح کرد: کسانی که در حاکمیت یمن با آل سعود ارتباط داشتند بی‌اعتبار، در صورتی که گروه الحوثی که نزدیکی به شیعه دارند مورد اعتماد مردم این کشور هستند و با توجه به فرهنگ جهادی که از حوزه علمیه قم به کشورهای اسلامی صادر شده سرنوشت این حمله سعودی‌ها شکست است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها