افضلی‌فرد :

50 شکایت از شهرداری تهران به کمیسیون اصل 90 واصل شده

دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس از حدود 50 شکایت از شهرداری تهران به کمیسیون اصل 90 و بررسی این پرونده‌ها با حضور شهرداری تهران خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۲۴۲۷
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، مصطفی افضلی‌فرد نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی ،‌ گفت: شکایات عدیده‌ای در حوزه مسائل مختلف از شهرداری تهران به کمیسیون اصل 90 واصل شده است که از جمله آن می‌توان به شکایت کشاورزان فرحزاد از شهرداری منطقه 2 اشاره کرد.

وی ادامه داد:‌ در این مورد بدون آنکه مابه‌ازایی به کشاورزان پرداخت و یا زمینی به آنها داده شود، شهرداری زمین‌های کشاورزی را تصرف کرده است.

دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس اظهار داشت: طبق مذاکرات انجام شده بنا شده تا جلسه‌ای با حضور شهردار منطقه 2، معاونین شهرداری مرکزی و دفاتر حقوقی آنها و نمایندگان کشاورزان فرحزاد برگزار و چنانچه توافقی حاصل شود پرونده بدون ارجاع به محاکم قضایی مختومه شود.

افضلی‌فرد خاطرنشان کرد: در مورد مشابهی در این ارتباط در منطقه الهیه تهران شکایتی مطرح شده و در یکی از پرونده‌ها نیز محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک شکایتی را از شهرداری در مورد واگن قطار از چین به کمیسیون ارسال کرده که این پرونده‌ها به صورت متمرکز و با حضور شهردار تهران و معاونین وی به همراه سایر پرونده‌ها مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

ارسال نظرات