حمید الماسی گفت: سپاه پاسداران جهت حفظ و حراست انقلاب تشکیل شده است که این انقلاب حاصل خون هزاران شهید رشید ایرانی است.
کد خبر: ۸۵۱۲۴۱۵
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار حمید الماسی  در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما؛ علت تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نامگذاری 2 اردیبهشت ماه به چنین اسمی به دستور امام خمینی(ره) را صرفا حفاظت و حراست از انقلاب دانست.

سرهنگ پاسدار حمید الماسی بیان کرد: انقلاب اسلامی حاصل هزاران خون شهید رشید ایرانی است که سپاه پاسداران جهت حفظ این انقلاب تشکیل شد.

وی گفت: وقتی که سپاه تشکیل شد با فرقه ها و گروهک های منافقینی رو به رو شد که منتهی به جنگ های داخلی می شد و سپاه تازه نوپا نیرو های ولایش را پرپر می دید؛ اما با ایستادگی مداوم آنها توانستند گروهک های ضد انقلاب را منهدم کند.

معاون هماهنگ کننده  سپاه ایلام؛ با اشاره به اینکه سپاه با جنگ های داخلی و خارجی متعددی رو به رو شده است تصریح کرد: سپاه انقلاب اسلامی روز به روز با مشکلات عدیده ی رو به رو بوده است و همانگونه که دوستان زیادی دارد دشمنان فروانی هستند که نمی توانند پیشرفت و قدرت سپاه را در دفاع از انقلاب و حفظ دستاوردهای آن ببینند، سپاه نیاز دارد که قدرتمند شود تا بتواند از ارکان و کیان انقلاب دفاع کند و  به لطف خدا توانسته قدرت را خود را همچنان افزایش دهد.

سرهنگ حمید الماسی عنوان کرد: هر سازمان و نهادی که به قدرت برسد با دشمنان زیادی مواجه می شود سپاه هم با دشمنان داخلی و خارجی، تشنگان قدرت، آمریکا و اسرائیل شیطان صفت تاکنون مقابله کرده است.

وی قدرت سپاه را در بعد های مختلف دانست و افزود: امروزه سپاه پاسدارن در زمینه های متعددی همچون پروژهای عظیم عمرانی، کارهای محاسباتی، نظامی، سازندگی، فرهنگی و ... با درایت و هوشمندی پیش میرود.

معاون هماهنگ کننده ی سپاه امیرالمومنین(ع) بیان داشت: وظایف سپاه چون نگهداری از انقلاب اسلامی است باید در همه ی زمینه ها پیشرو باشد و کارهای که حتی مهندسین خارجی از عهده ی آن برنمی آید با تفکر مهندسین داخلی سپاه اجرایی شوند.

حمید الماسی اذعان کرد: ما در اوج سختی های که پشت سر گذاشته ایم و زمان های زیادی که در جبهه ها و مقابله با گروهک های ضد انقلاب از دست داده ایم باز هم دارای قدرت برجسته ی نظامی هستیم که این قدرت می توانست بیشتر از اینها باشد.

وی یاد شهیدان نخبه ی ایران را گرامی داشت و گفت: سپاه برای به دست آوردن هر سلاحی از بیگانه کمکی دریافت نکرده است و اگر شهیدانی همچون تهرانی مقدم پدر موشکی ایران هنوز در بین ما وجود داشت اکنون اولین قدرت موشکی در دنیا بودیم.

سرهنگ الماسی معاون هماهنگ کننده ی سپاه بیان داشت: ساخت پهپاد ها، رادارها، موشک ها و سلاح های بدست آمده ی ایرانی و قدرت اکنون سپاه پس از سالها تلاش بی وقفه پاسدارن فقط خواست خدا بوده و هیچ پاسداری جز این نمی داند.
ارسال نظرات