محمد صالح جوکار در گفتگو با بسیج مطرح کرد؛
نماینده مردم یزد گفت: ما نیز باید همانند آمریکا که فکت شیت خود را ارائه داد، فکت شیت خود را منتشر کنیم چرا که این فکت شیت یک سند رسمی برای ماست و باطل بودن نمونه آمریکایی را اثبات می کند.
کد خبر: ۸۵۱۲۳۹۴
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری بسیج با بیان اینکه به تیم مذاکره کننده اعتماد داریم گفت: ولی از آن جا که درخواست مردم شفاف سازی است ما نیز باید همانند آمریکا که فکت شیت خود را ارائه داد، فکت شیت خود را منتشر کنیم چرا که این فکت شیت یک سند رسمی برای ماست و باطل بودن نمونه آمریکایی را اثبات می کند.

وی در ادامه افزود: این موضوع باید برابر آنچه که در مجلس صحبت شد و طبق درخواست نمایندگان و مردم به صورت شفاف بیان شود تا تفسیرهای مختلفی از بیانیه لوزان سوئیس و جزئیات آن صورت نگیرد، لذا ضرورت دارد این کار هرچه زودتر  انجام شود تا مردم از این وضعیت پر ابهام خارج شوند.

نماینده مردم یزد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: همان طورکه ایشان فرمودند چیز محرمانه ای وجود ندارد و همه چیز باید با مردم در میان گذاشته شود.

جوکار تصریح کرد: عمدتا اگر این فکت شیت به عنوان سند مکتوب منتشر شود، در آینده می توان به آن استناد کرد ولی اگر دولت تنها به بیان شفاهی مطالب اکتفا نماید ما برای اینکه بتوانیم به نکته ای استناد و در مقابل آمریکا و ادعاهایش به طور مستند و به صورت منطقی پاسخ دهیم مشکل خواهیم داشت و این موضوع ضرورت انتشار فکت شیت را صد چندان می کند.

ارسال نظرات