سید مهدی موسوی نژاد گفت: آیا به لحاظ منطقی صحیح است که آقای ظریف این حجم انتقادات، ابهامات و سوالات را نادیده بگیرد و فکت شیتی که بنا بر ادعای خودش هیچ گونه مشکلی ندارد را ارائه ندهند، مگر اینکه منافع ملی در مذاکرات در نظر گرفته نشده باشد.
کد خبر: ۸۵۱۲۳۹۲
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹

سید مهدی موسوی نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با بسیج گفت: این سوال از آقای ظریف مطرح است که ارائه و صدور یک فکت شیت چه مشکلی ایجاد می کند و چه موانعی برای تیم مذاکره کننده هسته ای در این زمینه وجود دارد؟

وی با بیان اینکه عملکرد تیم مذاکره کننده هسته ای از دو حال خارج نیست تصریح کرد: یا عملکرد آنان منطبق بر منافع مردم است و یا اینکه مخالف منافع مردم عمل شده است.

نماینده مردم دشتستان ادامه داد: اگر عملکرد آنان منطبق بر منافع ملت است بنابراین دلیلی برای عدم ارائه فکت شیت وجود ندارد زیرا این موضوع مورد انتظار جامعه و خواست عموم است پس دلیلی ندارد که به انتظار جامعه پاسخ داده نشود مگر اینکه موانعی مطرح باشد که می تواند بحث دوم را مطرح کند و این شائبه که منافع ملی ملت در مذاکرات در نظر گرفته نشده است را تقویت می کند.

موسوی نژاد با اشاره به تبحر ظریف در عرصه سیاست خاطرنشان کرد: آیا به لحاظ منطقی صحیح است که آقای ظریف این حجم انتقادات، ابهامات و سوالات را نادیده بگیرد و فکت شیتی که بنا بر ادعای خودش هیچ گونه مشکلی ندارد را ارائه ندهند، مگر اینکه منافع ملی در مذاکرات در نظر گرفته نشده باشد و احتمال می دهند که در صورت انتشار فکت شیت مردم علیه آنان اقداماتی انجام دهند وگرنه دلیل دیگری برای عدم ارائه آن وجود ندارد.

 

ارسال نظرات