کد خبر: ۸۵۱۲۳۷۹
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶


محمد علی زارعی عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: همانطور که امریکایی ها خواست های خود را در قالب فکت شیت منتشر کرده اند حق ما نیز هست که حدود و ثقور انتظارات خود را در مذاکرات مطرح کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: امریکایی ها مطالبی را مطرح کرده اند که یقینا  برای ما قابل قبول نیست و البته ممکن است دوستان وزارت خارجه نگران این باشند که  ممکن است امریکایی ها حدود انتظارات ما را بفهمند در صورتی که هیج اشکالی در این رابطه وجود ندارد.

نماینده مردم بویر احمد ودنا اظهار داشت: برخی مطالب در فکت شیت امریکایی ها آمده و برخی مطالب نیامده است و اتفاقا مطالبی را که در فکت شیت نیاورده اند از حساسیت بیشتر و مهم تری برخوردار است  و نه تنها  ضعفی در مذاکرات برای طرف  ما ایجاد نمی کند بلکه نقاط قوتی را نیز مشخص می کند.

وی ادامه داد: ارائه فکت شیت توسط ایران اجازه نمی دهد که زیاده خواهی های طرف مقابل به صورت نجومی افزایش پیدا کند و البته به انتظارات فضای داخلی کشور نیز پاسخ داده می شود و قدرت مذاکرات ما را تقویت می کند و همانطور که نمایندگان درخواست کردند دوستان وزارت خارجه هم باید فکت شیت را آماده و منتشر کند.

ارسال نظرات