خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی، دومین سالگرد دو شهید گمنام در خضری دشت بیاض در جوار مزار این شهیدان در مسجد جامع قدیم خضری برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۲۳۳۲
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، در این یادواره باخرد یکی از پیشکسوتان و راویان دوران دفاع مقدس گفت: شهیدان نمونه های بارز غیرت و تبعیت ملت از ولایت و از تبار عشق و وفاداری و قهرمانی بودند که هرگز دل به دنیا نبستند و در التهاب وصال به دوستان شهید خودشان سر از پا نمی شناختند.

وی افزود: شهیدان درطول دوران جنگ تحمیلی متدین، امیدوار، شجاع و با اخلاص و بی نظیر در خدمتگزاری و وفاداری به نظام و ولایت بودند.

وی تصریح کرد: شهدا برای مهار دشمنان، حفظ تمامیت ارضی کشور و فتح جبهه های حق علیه باطل در عملیات ها پیروزمندانه جنگیدند تا امروز جوانان و مردم آسوده زندگی کنند و با آگاهی کامل از دین ، کشور و ولایت فقیه باعزت دفاع کنند و اجازه ندهند دشمن چشم داشت کوچکی نسبت به این مرزو بوم داشته باشد چرا که باید شکرگزار نعمات الهی خداوند متعال باشیم.

وی ادامه داد: برای داشتن نظام مقدس جمهوری اسلامی، نظامی ولایی و داشتن رهبری صالح باید شکرگزار باشیم و با همدلی، هم زبانی و حفظ حجاب انسجام کشور را فراهم کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها