خبرهای داغ:
مسئول دفتر بسیج دانشجویی فردوس اظهارداشت: یک گروه جهادی پرستاری از دانشگاه آزاد فردوس به روستای محروم سرند این شهرستان اعزام شده اند و در حال خدمت رسانی بهداشتی، آموزشی و فرهنگی به این مردم هستند.
کد خبر: ۸۵۱۲۳۰۵
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵

محسن آخوندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهارداشت: یک گروه جهادی پرستاری از دانشگاه آزاد فردوس به روستای محروم سرند این شهرستان اعزام شده اند و در حال خدمت رسانی بهداشتی، آموزشی و فرهنگی به این مردم هستند.

وی افزود: این گروه جهادی متشکل از 18 دانشجوی خواهر است که از 22 فروردین ماه اعزام شده اند و تا شنبه یا یکشنبه آینده در منطقه حضور خواهند داشت.

وی هدف از این اردوی جهادی را کمک به مردم مناطق محروم و آموزش های بهداشتی لازم به آنها دانست و گفت: خود دانشجویان هم با رفتن به مناطق محروم و کم برخوردار شرایط سخت را تجربه می کنند و می توانند با دیدن این صحنه ها قاطعانه تر به راه خود ادامه دهند.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی فردوس گفت: فشارسنجی، تست قند، تزریقات، برگزاری کلاس های آموزشی بهداشت زنان، بهداشت دهان، بهداشت کودکان، بهداشت محیط، بینایی سنجی و همچنین رنگ آمیزی و دیوار نویسی مدارس از جمله اقدامات و خدمات این گروه جهادی در روستای سرند است که بسیار مورد استقبال مردم و دانش آموزان روستا قرار گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها