خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین دژ:

پایگاه‌های بسیج در خط مقدم مبارزه با جنگ نرم هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین دژ گفت: پایگاه‌های بسیج با مأموریت اجرای برنامه‌های فرهنگی در مناطق مختلف در خط مقدم مبارزه با جنگ نرم قرار دارند.
کد خبر: ۸۵۱۲۲۶۱
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ اسماعیل خداشناس در جمع فرماندهان پایگاه های بسیج حوزه علی ابن ابیطالب(ع) اظهار کرد: تشکیل بسیج نشان‌دهنده توجه امام (ره) به مردم بود.

وی افزود: خدمت به مردم مبنای تفکر بسیج است و این سازمان پس از تشکیل با رهنمودهای امام (ره) و درایت مقام معظم رهبری در حال گسترش است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ اسلامی کردن جامعه را اصلی‌ترین وظیفه بسیج خواند و بیان کرد: تمام عرصه‌های جامعه باید اسلامی باشد.

سرهنگ خداشناس با بیان اینکه تفکر اسلامی باید توسط بسیج در تمام اقشار زنده شود، تصریح کرد: بسیج در هر نقطه باید منشأ تفکر اسلامی در راستای اهداف امام (ره) مبنی بر رسیدن به جامعه اسلامی باشد.

وی تصریح کرد: اگر بسیج بتواند تفکر اسلامی را در جامعه پیاده کند در آن صورت هر اقدامی که صورت می‌گیرد در راستای تکلیف الهی است و ارزش محسوب می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ امر به معروف و نهی از منکر را یکی از ماموریت‌های بزرگ بسیج عنوان کرد و گفت: بسیاری از معروف‌ها در جامعه ترک شده و باید احیا شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار