کد خبر: ۸۵۱۲۲۵۴
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴
حجت الاسلام عبدالمقیم ناصحی در گفتگو با خبرنگار بسیج در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته می شود برکناری شهاب مرادی تصمیم شورای شهر بوده و علت این هم که اعضا شورا در بررسی بودجه سال 94، بودجه سازمان فرهنگی – هنری را بلاتکلیف گذاشتند تحت فشار قراردادن شهاب مرادی بوده است گفت: به هیچ وجه این موضوع صحت ندارد وحجت الاسلام شهاب مرادی از جمله روحانیون موفق و فعال و پرکار است و در زمان مدیریت سازمان فرهنگی شهرداری تهران فعالیتهای خوبی را انجام دادند.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با حضور مرادی در این سمت در شورا مخالفتی وجود نداشته است؟ افزود: درخواست شورای شهر عزل شهاب مرادی نبوده است و این تصمیم یک تصمیم مدیریت شهری است و شورای شهر نمی تواند در این مسائل ورود کند و این موضوعات در اختیارات شهردار تهران است. این عضو شورای شهر در پاسخ به این سوال که آیا فشارهای شورای شهر در این تصمیم گیری توسط قالیباف موثر بوده یا خیر عنوان کرد: اینکه چه شخصی بیاید و چه شخصی برود تصمیم دکتر قالیباف بوده است و به قطعیت میگویم که تصمیمی توسط شورای شهر در این مورد گرفته نشده است و من به عنوان رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر علت این عزل را نمی دانم.

وی در ادامه از "برکناری" شهاب مرادی به عنوان "استعفا" نام برد و افزود: برکناری در کار نبوده و شهاب مرادی و سردار قالیباف باهم تعامل کردند و نتیجه این تعامل این تصمیم شد. وی در خاتمه با بیان اینکه شهاب مرادی سخنرانی و حضور در برنامه های صداوسیما و کارهای فرهنگی و تربیتی را به حضور در سازمان فرهنگی شهرداری ترجیح داده است ادامه داد: در این تصمیم هماهنگی های لازم بین قالیباف و مرادی صورت گرفته است و در نهایت شهاب مرادی کناره گیری کرده است.
ارسال نظرات