خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند خبر داد
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در 24 مسجد شهری و روستایی این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: با توجه به استقبال جوانان و نوجوانان از مراسم معنوی اعتکاف پیش بینی میشود بیش از یک هزار و 300 نفر در اعتکاف رجبیه امسال حضور یابند.
کد خبر: ۸۵۱۲۲۰۲
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام حسین گروسی بیان داشت: ماه رجب یکی از ماه های با فضیلت خداست که باید از آن به عنوان پیش زمینه ای برای ورود به ماه شعبان و ماه مبارک رمضان استفاده کنیم.

وی اظهار کرد: آیین اعتکاف، هر سال در روزهای 13، 14 و 15 رجب برگزار می شود که امسال نیز در این روزها که با روزهای 12، 13 و 14 اردیبهشت برابر است، برگزار می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند با اشاره به تشکیل ستاد اعتکاف در شهرستان افزود: این ستاد با چهار کمیته جانبی فعالیت خود را با آغاز ثبت نام از معتکفان در روز دوشنبه ۳۱ فروردین ماه آغاز خواهد کرد و در مساجد روستایی همزمان با اقامه نماز جماعت توسط رابطان فرهنگی مراحل ثبت نام انجام می پذیرد.

وی گفت: کمیته تدارکات و پشتیبانی، فرهنگی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی و کمیته ثبت نام و ارزشیابی چهار کمیته تشکیل شده در ستاد اعتکاف نهاوند است.

گروسی از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در 24 مسجد شهری و روستایی این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: با توجه به استقبال جوانان و نوجوانان از مراسم معنوی اعتکاف پیش بینی میشود بیش از یک هزار و 300 نفر در اعتکاف رجبیه امسال حضور یابند.

وی عنوان کرد: سرانه نقدی هر داوطلب جهت شرکت در مراسم معنوی اعتکاف هنوز تعیین نشده است و اعلام مبلغ مالی آن در ستادی با حضور فرماندار نهاوند مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات