خبرهای داغ:
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ورزش استان در دو بعد قهرمانی و همگانی مسیر رو به رشد خوبی را در پیش گرفته و باید تلاش کرد تا با جدیت و تلاش مداوم زمینه سلامت و تندرستی و نشاط اجتماعی و تداوم و افزایش قهرمانی‌ها را فراهم کرد.
کد خبر: ۸۵۱۲۱۹۸
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سید عبدی افتخاری در مراسم استقبال از میثم مصطفی جوکار با اشاره به اهمیت اخلاق و مسایل فرهنگی در ورزش اظهار داشت: این دو رکن اساسی در ورزش باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: مجموعه خانواده ورزش استان در راستای تحقق هدفی واحد حرکت می‌کند و باید تلاش کنیم تا با کمک و همیاری یکدیگر زمینه سربلندی و موفقیت کشتی استان فراهم شود.

افتخاری گفت: اخلاق مداری و منش پهلوانی مهم‌ترین رکن ورزش است و خوشبختانه نمونه و الگوهای جاودانه بسیاری در ورزش ایران داشته‌ایم و داریم که یکی از این نمونه های میثم مصطفی جوکار است که همواره از با اخلاق ترین ورزشکاران کشور بوده است.
وی ادامه داد: ورزشکاری که به لحاظ اخلاقی و فرهنگی دچار کم و کاستی‌هایی باشد بدون شک خیلی زود از یادها می‌رود و به هیچ وجه از جایگاه اجتماعی خوبی برخوردار نمی‌شود اما ورزشکارانی که دارای خصایص و منش پهلوانی هستند، سرمایه با ارزشی در اختیار دارند که آن‌ها را جاودانه می‌کند و باید در راستای رشد و پرورش چنین ورزشکارانی قدم برداشت تا الگوی خوبی برای جوانان باشند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه قهرمانانی چون برداران جوکار و صادق گودرزی را سرمایه گرانبها و ارزشمند ورزش ملایر برشمرد و گفت: خوشبختانه جوانان و ورزشکاران ملایری بارها ثابت کرده‌اند که استعدادهای درخشان و بالقوه‌ای در زمینه‌ کشتی مختلف دارند و گنجینه ارزشمندی برای ورزش استان محسوب می‌شوند
.
وی در پایان خاطرنشان کرد: ورزش استان در دو بعد قهرمانی و همگانی مسیر رو به رشد خوبی را در پیش گرفته و باید تلاش کرد تا با جدیت و تلاش مداوم زمینه سلامت و تندرستی و نشاط اجتماعی و تداوم و افزایش قهرمانی‌ها را فراهم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات