خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نهاوند گفت: سردار شهید «محسن امیدی» به عنوان شهید شاخص شهرستان نهاوند درسال 94 معرفی شد.
کد خبر: ۸۵۱۲۱۸۰
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، کامران کریمی اظهار داشت: جهت زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و ادامه دادن راه شهدا در هر سال یکی از شهدای گرانقدر به عنوان شهید شاخص سال شهرستان معرفی می شود.

وی اظهار کرد: شهیدان با نثار خون پاکشان امنیت و آرامش را برای ملت ما به ارمغان آوردند بنابراین نام شهدا باید برای همیشه در تاریخ و اذهان عمومی زنده، جاودانه و ماندگار بماند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: ذکر خاطرات، افکار و اندیشه های شهدا، برکات فراوانی دارد و باعث تقویت روحیه ایثار و شهادت و از خود گذشتگی در بین نسل جوان می شود.

وی گفت: به همین خاطر سردار شهید «حاج محسن امیدی» به عنوان شهید شاخص سال 94 در شهرستان نهاوند معرفی می شود تا نسل جوان هرچه بیشتر با روش زندگی و رشادت های این شهید والا مقام آشنا شوند.

کریمی اظهارکرد: شهید امیدی در سال 34 در شهرستان نهاوند به دنیا آمد و بعد از سپری کردن دوران کودکی و اخذ دیپلم به عضویت تیپ 32 انصارالحسین (ع) درآمد و بعد از ارتقا تیپ به لشکر، به‌عنوان یکی از مسئولین آن به فعالیت پرداخت.

وی بیان داشت: شهید محسن امیدی بعد از پیوستن به این یگان در بیشتر عملیاتی‌هایی که انجام می شد حضور مستقیم داشت که سرانجام در 21 آبان ماه سال 65 در جبهه جزیره مجنون به همراه تعدادی از همرزمانش به شهادت رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات