خبرهای داغ:
یکی از مراجع تقلید با اشاره به اینکه ادامه مذاکرات چهره واقعی استکبار را به مردم جهان نشان خواهد داد، گفت: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران باید عزت و عظمت ایران را در مذاکرات در نظر بگیرند.
کد خبر: ۸۵۱۲۱۷۹
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله نوری‌‌همدانی ظهر امروز در دیدار با رحیم احمدی‌روشن پدر شهید احمدی روشن از شهدای هسته‌ای با اشاره به اینکه شهدای اسلام و ایران الگوی برای مردم هستند، اظهار کرد: مردم باید از شهدای هسته‌ای سرمشق و الگو بگیرند زیرا که این شهیدان زحمات زیادی برای کشور کشیده‌اند.

وی افزود: شهدای هسته‌ای برای کشور افتخار، عزت و عظمت آفریده‌اند و فعالیت‌های امروز کشور مدیون همین زحمات شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و به ویژه شهدای هسته‌ای است.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه شهدای هسته‌ای عزیز مردم ایران هستند گفت: شهید احمدی‌روشن دارای شخصیت دینی، انقلابی بود که تاثیرات بسیاری بر ایران داشت و امروز شاهد این هستیم که نامش در جهان بلند آوازه شده است.

آیت‌الله نوری‌همدانی تصریح کرد: شهدای هسته‌ای عزت و عظمت را برای انقلاب و ایران به ارمغان آوردند و از همین رو باید تیم مذاکره کننده هسته‌ای عزت، عظمت و قدرت و خطوط قرمز را در مذاکرات خود با گروه 1+5 در نظر بگیرد.

وی با اشاره به اینکه امروز دنیا، دنیای حقوق بشر است گفت: در دنیای حقوق بشر باید سعی کنیم عزت و عظمت ایران را در جهان حفظ کنیم و به بیانات رهبر معظم انقلاب نیز در این باره گوش فراهم دهیم.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: در ادامه مذاکرات هسته‌ای چهره زشت استکبار روشن‌تر می‌شود و مردم با واقعیت فعالیت‌های آنان آشنا خواهند شد.

آیت‌الله نوری‌همدانی با اشاره به اینکه امروز مردم ایران خود را مدیون شهدا می‌دانند، گفت: شهدای هسته‌ای خدمت بزرگی به مردم و کشورشان کرده‌اند و ما خود را مدیون فعالیت‌های آنان می‌دانیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها