خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان به طور جدی و مستمر با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر مبارزه می‌کند، گفت: طی فروردین ماه سل جاری ۱۷۳ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۲ درصد افزایش دارد.
کد خبر: ۸۵۱۲۱۷۳
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار محمد مهدیان‌نسب امروز در شورای مبارزه با مواد مخدر استان همدان با اشاره به اولویت‌های نیروی انتظامی استان همدان در سال جاری اظهار داشت: ۱۸ اولویت برای سال جاری در شورای پژوهشی و شورای فرماندهی استان همدان تدوین شده که چهارمین اولویت مبارزه با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر صنعتی و سنتی در استان همدان است.

وی با بیان اینکه در راستای مبارزه با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر در استان همدان ۵۰ نقطه آلوده شناسایی شده است، ابراز داشت: ۲۱ نقطه آلوده در شهر همدان و ۲۹ نقطه در سایر شهرستان های استان است.

فرمانده انتظامی استان همدان از اجرایی شدن طرح‌های موضوعی خبر داد و گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان به طور جدی و مستمر با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر مبارزه می‌کند و از ابتدای سال تاکنون ۱۷۳ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۲ درصد افزایش دارد.

مهدیان نسب برخورد با شبکه های سازمان یافته و باندهای مواد مخدر را از اولویت های پلیس عنوان کرد و ادامه داد: دستگیری معتادین متهاجر و ولگرد از دیگر فعالیت ها بوده که هزار و شش نفر در این راستا دستگیر و به مرکز ماده ۱۶ همدان معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه جلسات مختلفی نیز با مرکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ همدان برگزار شده است، عنوان داشت: اقدامات مناسبی در راستای آموزش خانواده های معتادان برگزار شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان با تاکید بر اینکه کشت خشاش در استان همدان با کمک سازمان جهاد کشاورزی کنترل می شود، از ساماندهی ۲۱ نقطه محل تجمع معتادین در شهر همدان خبر داد و بیان داشت: سال گذشته ۱۰ نقطه از محل های تجمع معتادین ساماندهی شد که این محل ها با اعلام نارضایتی مردم و تلاش پلیس شناسایی شده است.

وی طرح کنترل محورهای مواصلاتی استان را از دیگر طرح ها در راستای مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد و ادامه داد: دیده شده که مواد مخدر را در بارهای خیار و آب معدنی و سیب زمینی پنهان کرده اند.

فرمانده انتظامی استان همدان دلیل کشف مواد مخدر در محورهای مواصلاتی و جاده ها و هنگام حمل و نقل مواد را گستردگی تور پلیس عنوان کرد و ابراز داشت: کشف پنج تن مواد مخدر طی سال گذشته که شامل مواد مخدر صنعتی و سنتی بوده گویای فعالیت گسترده پلیس همدان در راستای مبارزه با مواد مخدر است.

مهدیان نسب با اشاره به اینکه همدان در بین استان های هم طراز، رتبه برتر در مبارزه با مواد مخدر را دار است، گفت: با انجام کار کارشناسی نقاط آلوده شناسایی شده است.

وی ابراز داشت: اقدامات خوبی در حوزه پلیس و در راستای مبارزه با مواد مخدر و ارتقا امنیت اجتماعی انجام شده بطوریکه استان همدان در ارتقا امنیت اجتماعی رتبه دوم را در کشور کسب کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات