سخنگوی ارشاد یا سخنگوی فتنه‌گران؟!

انشاءالله کودتاگران هم مجوز بگیرند!

حمایت صریح سخنگوی ارشاد از کسی که.....
کد خبر: ۸۵۱۲۱۶۲
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸

خبرگزاری بسیج – سرویس اخبار ویژه

حسین نوش‌آبادی (سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) در گفت‌و‌گو با ایلنا درباره طرح دوباره ممنوعیت برگزاری کنسرت محمدرضا شجریان بدون توجه به عدم ابراز پشیمانی این خواننده فتنه گر ، گفت:«همان‌گونه که در مصاحبه‌های قبلی گفته بودم و خود محمدرضا شجریان نیز اطلاع دارند؛ ما برای شخصیت ایشان احترام خاصی قائلیم و وزارت ارشاد ایشان را یک چهره موفق هنری می‌داند. آقای شجریان یک هنرمند اصیل و ارزشمند هستند. شجریان سالیان متمادی به فرهنگ و هنر کشور ما خدمت کرده اما متأسفانه در سال‌های اخیر به دلایلی که خودشان می‌دانند، اجرای برنامه‌ها دچار محدودیت شده‌. البته امیدواریم این محدودیت‌ها رفع شود! و ایشان به عرصه موسیقی و هنر کشور بازگردد!»

در جریان کودتای آمریکایی –اسراییلی 88 در ایران و حمایت تمام قد برخی از پادوهای فرهنگ غربی در ایران از این فتنه ، محمد رضا شجریان با ارسال نامه‌ای به رئیس صدا و سیما ، خواستار عدم پخش آثارش از رسانه‌ی ملی شد! پس از این رخداد همنوایی وی با دشمنان قسم خورده‌ی ایران و حمایت صریح از کودتای 88 و گفت وگو با شبکه‌های معاند را از سوی شجریان شاهد بوده‌ایم. با همه‌ی این ‌ها ، اظهارات نوش آبادی در چراغ سبز نشان دادن به حضور دوباره‌ی این خواننده‌ی حامی فتنه 88 جای سوال دارد!

هرچند بعید است سخنگوی وزارت ارشاد، این ضدانقلاب تابلودار را نشناسد اما صرفا جهت روشنگری ایشان و وزارت ارشادی که این روزها حال و روز خوشی ندارد گوشه‌ای از گعده های این دشمن شناخته شده ملت ایران به همراه خانواده‌اش با جاسوسان اینتلیجنت سرویس و بهائیان و هرزه‌نگاران و بقایای فساد و فحشای عصر پهلوی را تقدیم ایشان می‌کنیم.

شجريان در كنار صادق صبا رئيس بهایی بخش فارسي بي بي سي و فرناز قاضي زاده مجري بهايي اين شبكه 

 


مژگان شجريان در كنار تعدادي از دوستانش در منزل سبا خويي (گوينده شبكه مبتذل من و تو)


مژگان دختر شجريان و فرن تقي زاده مجري شبكه ضدانقلاب بي بي سي

 


فرن تقي زاده مجري شبكه بي بي سي فارسي در كنار شجريان

 


شجريان در محل شبكه بي بي سي فارسي (ارگان خبری سرویس جاسوسی بریتانیا) پيش از مصاحبه با اين شبكه

 


علي همداني خبرنگار مخصوص بي بي سي در امور حمايت از بهائيت در كنار شجريان

 


شجريان و دخترش در منزل خويي

 


سبا خويي مجري شبكه مبتذل "من و تو" در كنار شجريان

 


شجريان در كنار گوگوش خواننده فاسد عصر پهلوی در شبكه مبتذل "من و تو"

 


شجريان و تيم كنسرتش در كنار گوگوش

ارسال نظرات