فیلمسازی به دستور سرویس جاسوسی انگلیس!

دستگاه‌های نظارتی همچنان در سکوت...
کد خبر: ۸۵۱۲۱۵۷
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷

خبرگزاری بسیج – سرویس اخبار ویژه

فرهاد توحیدی، در گفت و گو با یک روزنامه‌ی حامی کودتای آمریکایی – اسراییلی 88 ، سخنانی در خصوص تعطیلی و بازگشایی «خانه‌ی سینما» بیان کرد.

رئیس هیأت‌مدیره قبلی «خانه سینما» به روزنامه‌ی شرق گفت :« دشمن‌های سینمای ایران که لباس دوست برتن کرده‌اند و در نقش دایه‌های مهربان‌تر از مادر ظاهر شدند- و چقدر بد نقش‌شان را بازی می‌کنند- برای تسخیر، یا قلب ماهیت یا انحلال خانه‌سینما کمین کرده‌اند. از این‌رو مهم‌ترین اولویت خانه‌سینما، تعامل با شورایعالی انقلاب فرهنگی است برای اینکه خانه‌سینما را از شمول مقررات تاسیس مراکز فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مستثنا کند.»

گفتنی است خانه ی سینما که برخی از اعضاء هیات مدیره سابق آن در دوران مدیریت خود این «خانه» را به «لانه» عوامل ضدانقلاب مرتبط با خارج از کشور تبدیل کرده بودند با تدبیر دولت یازدهم! درسال گذشته بازگشایی شد . خانه ی سینما در پی دستگیری عوامل پنهان شبکه BBC فارسی در ایران، از مجرمان و فتنه‌گران صریحاً حمایت کرده بود!

اخبار مرتبط با بازگشایی و ادامه‌ی فعالیت این مرکز به ظاهر فرهنگی بارها با ذوق زدگی در رسانه‌های ارگان‌ فتنه 88 انتشار یافته است!

ارسال نظرات