علیپور در نطق میان‌دستور:

دولت رتبه‌بندی معلمان را هرچه سریعتر اجرا کند

نماینده مردم ماکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه الحاق چالدران به منطقه آزاد ماکو خواست جدی مردم چالدران از رئیس‌جمهور است، گفت: از دولت و وزارت آموزش و پرورش می‌خواهیم رتبه‌بندی معلمان را همزمان با روز معلم به اجرا درآورد.
کد خبر: ۸۵۱۲۰۲۵
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،‌ محمد علیپور نماینده مردم ماکو در مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز  مجلس با اشاره به انتظار مردم آذربایجان از رئیس‌جمهور در سفر به این استان، گفت: انتظار می‌رود در سفر آتی رئیس‌جمهور برای هر شهرستان یک پروژه متوسط تعریف و بودجه آن تأمین و برای جبران عقب‌ماندگی بودجه آن پروژه صددرصد اختصاص یابد.

وی افزود: از آقای نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی می‌خواهیم بودجه ویژه‌ای برای باند دوم اتوبان بازرگان که جزو پیوستی جدول بودجه 94 است اختصاص دهد. این جاده ترانزیتی نقش پررنگی در اتصال اروپا و آسیا دارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: الحاق چالدران به منطقه آزاد ماکو خواست جدی مردم چالدران از رئیس‌جمهور است. مردم انتظار دارند در سفر آتی رئیس‌جمهور دستور الحاق صادر شود.

علیپور پیرامون حمایت از کشاورزان نیز گفت:‌ برای حمایت از کشاورزی در شهرستان شرب، احداث سد مخزنی مورد نیاز است. همچنین احداث جاده 22کیلومتری پل‌دشت مطالبه مردم آن منطقه است.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه خطاب به وزیر نفت، گفت: از وزیر نفت می‌خواهیم برای حمایت از سرمایه‌گذاری و اشتغال زیرساخت‌های لازم را فراهم و خوراک گاز پتروشیمی منطقه را تأمین کند.

وی در ادامه گفت:‌ همچنین ما از دولت و وزارت آموزش و پرورش می‌خواهیم رتبه‌بندی معلمان را حداقل همزمان با روز معلم به اجرا در آورد. همچنین از وزیر خارجه و راه و شهرسازی می‌خواهیم نسبت به سامان‌دهی و تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز بازرگان اقدام کنند.

علیپور در پایان خاطرنشان کرد: از مدیر منطقه آزاد ماکو می‌خواهیم با انجام اقدامات لازم امکان بهره‌مندی همه مردم منطقه را از این منطقه فراهم کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار