جانشین فرماندهی سپاه امام رضا (ع) دشتی گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا روحیه بخش است و حضور در کنار خانواده های شهدا انرژی خاصی به انسان می دهد.
کد خبر: ۸۵۱۲۰۱۹
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹

سرهنگ دوم پاسدار غلامعباس احمدی جانشین فرماندهی سپاه امام رضا (ع)در بازدید از خانواده شهیدان الیاس احمدی ، حسن بردستانی و شهید رستمی اظهارداشت: دیدار با خانواده های معظم شهدا روحیه بخش است و حضور در کنار آن ها انرژی خاصی به انسان می دهد. 

وی افزود: خانواده شهدا و جامعه ایثارگری پشتوانه قوی انقلاب اسلامی هستند و از نقطه آغازین این نهضت عظیم تا کنون ثمرات و برکات زیادی را برای نظام اسلامی به همراه داشته اند.

جانشین فرماندهی سپاه امام رضا (ع)بیان داشت: همه ما مدیون شهدا هستیم و باید قدردان شهدا و خانواده های آنان باشیم.   

احمدی در مراسم دیدار از خانواده شهداء گفت: شهداء با نثار ارزشمندترین دارایی خود که همان جانشان است از ارزش ها و اعتقادات خود دفاع کردند.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد شهداء و ایثارگری های آنها وظیفه تمام مردم است.

وی تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را بکار بگیریم تا فرهنگ ایثار و شهادت در میان مردم و بویژه جوانان بیش از پیش ترویج یابد.

سرهنگ دوم احمدی خاطرنشان کرد: افتخار ما پیروی از منویات رهبرمعظم انقلاب در عرصه های مختلف است امیدواریم با برگزاری چنین برنامه های بتوانیم به رسالت خود در پیمودن راه ولایت فقیه و حفاظت از دستاوردهای شهدای گرانقدر اهتمام ورزیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها