فرمانده نیروی انتظامی گفت: داعشیان با نام قرآن جنایات وحشتناکی را مرتکب می‌شوند.
کد خبر: ۸۵۱۱۹۷۴
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار حسین اشتری در پنجمین همایش تکریم حافظان و دست اندرکاران طرح سراسری حفظ قران کریم نیروی انتظامی با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات انس با قرآن اظهار داشت: همواره یکی از منویات مقام معظم رهبری، تأکید بر برگزاری محافل و جلسات قرآنی بوده است و ایشان در خصوص اهمیت حفظ قرآن کریم همواره تأکیداتی داشته اند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تعداد بالای حافظان قرآن کریم در نیروی انتظامی گفت: امیدواریم بتوانیم همچون گذشته و با شتاب بیشتری فرهنگ قرآنی را در نیروی انتظامی توسعه دهیم.

وی با بیان اینکه تقویت روحیه اسلامی و انقلابی از جمله موارد مورد تأکید مقام معظم رهبری در حکم فرماندهی نیروی انتظامی بوده است، گفت: باید توجه داشت که دنبال کردن منویات مورد نظر حضرت آقا با استفاده از منبع پرفیض قرآن کریم محقق می‌شود.

سردار اشتری با تأکید بر همراهی توأمان قرآن و عترت خاطرنشان کرد: قرآن اگر بدون ولایت مورد توجه قرار گیرد قطعا مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد و نمونه آن کشورهایی هستند که گرچه از نظر حفظ و پرداختن به ظواهر قرآن بسیار از ما جلوترند ولی از میان‌شان جماعت تکفیری‌ها به وجود آمده اند که با نام قرآن و تمسک سطحی به آیات آن جنایات وحشتناکی را در دنیا مرتکب می‌شوند.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: توجه به اقدامات گروه تروریستی داعش نشان از خطایی دارد که آنها در برداشت غلط خود از قرآن داشته‌اند و این موضوع نشان می‌دهد که در این گروه هر فردی تعبیر خاصی از آیات قرآن دارد.

وی با تأکید بر اینکه قرآن و ولایت به هیچ‌وجه از هم جدا نیستند و نباید به صورت تک بعدی به هر یک از آنها نگریست گفت: می‌بایست توجه داشت که شئونات قرآن در زندگی فردی، اخلاقی، حرفه‌ای و خانوادگی جامعه تأثیر بگذارد چرا که قاری قرآن باید نمونه بارزی در میان همکاران، خانواده و جامعه خود باشند.

سردار اشتری با اشاره به اینکه عمل به قرآن متضمن موفقیت در دنیا و آخرت است، از فرماندهان نیروی انتظامی خواست تا اهتمام بیشتری نسبت به برگزاری جلسات قرآنی داشته باشند و این اهتمام قطعاً به برکت قرآن باعث انجام هرچه بهتر مأموریت‌های محوله خواهد شد.

ارسال نظرات