فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ما در مقابل تهدیدات علیه مرزها و منابع و منافع جمهوری اسلامی با قدرت ایستادگی می‌کنیم.
کد خبر: ۸۵۱۱۹۲۴
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش امشب در مراسم «تجلیل از حماسه‌سازان ناوشکن‌های سهند، سبلان و جوشن»، اظهار داشت: مستکبرین و دشمنان پس از پیروزی انقلاب در صدد انهدام ارتش برای از بین بردن توان دفاعی ایران بودند که امام(ره) با نگاه عمیق خود و شناختی که از ارتش داشتند از این اقدام جلوگیری کرده و 29 فروردین را روز ارتش نام گذاری کردند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن با همه تجهیزاتش آسیب پذیر بوده و ما در مقابل هر تهدیدی و هر اتفاقی که در دریا رخ دهد با قدرت می ایستیم، گفت: ما در مقابل تهدیدات علیه مرزها و منابع و منافع جمهوری اسلامی با قدرت ایستادگی می‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به 29 فروردین ماه سال 67 و دفاع پرنسل و ناوشکن‌های سهند، سبلان و جوشن از مرزهای جمهوری اسلامی تصریح کرد: شهدا با قدرت در مقابل استکبار ایستادگی کردند و گفتند «ذلت نمی پذیریم و در مقابل دشمن سر تعظیم فرو نمی آوریم».

دریادار سیاری با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی در دفاع مقدس با قدرت در مقابل دشمن ایستادگی و نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد، اظهار داشت: نهاجا با پرواز 140 فروند جنگده و نیروی دریایی در حماسه خرمشهر با حماسه آفرینی از پیشرفت دشمن جلوگیری کردند و با اسکورت 10 هزار کشتی نفتی در دوران دفاع مقدس و حفظ منابع انرژی بالاترین کمک را به اقتصاد کشور داشتند.

وی با اشاره به تلاش ضد انقلاب پس از اقدام هوشمندانه امام خمینی(ره) در جلوگیری از انحلال ارتش خاطرنشان کرد: حضرت امام(ره) فرمود نیروی دریایی در خلیج فارس و دریای عمان چون نگینی درخشنده است.


ارسال نظرات