خبرهای داغ:
حجت الاسلام قلی نژاد:

شهید مطهری(ره) یکی از دین شناسان برجسته جهان اسلام بود

جلسه گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی درسپاه ماکوباحضورفرمانده،مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه وسایراعضاء جلسه درمحل دفترفرمانده سپاه ماکو برگزارشد.
کد خبر: ۸۵۱۱۹۱۹
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ماکو در جلسه گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه ماکو در جمع شرکت کنندگان جلسه گفت: شهید مطهری(ره) در باب ادای تکلیف دینی و اسلامی با تالیفات و تحقیقات متعدد در ابواب مختلف به عنوان خورشید تا بنده ای است که انوار یکتاپرستی را بر روح و جان مخاطبان تفکر و اندیشه اسلامی تا باند و به عنوان تجسم عینی و عملی معارف اسلامی، یکی از دین شناسان برجسته جهان اسلام بود.

حجت الاسلام قلی نژاد افزود: شهید مطهری (ره) به عنوان یک متفکر و مجاهد اسلام ناب محمدی(ص) در راه تحقق معنویت دینی و تعمیق آن گام های اساسی و موثر برداشته است و با تاریخ زندگی پر ارزش و سعادتمند خودبه شیفتگان علم و فلسفه الهی پیامی با ارزش که مجاهده علمی و عملی در جهت به تکامل رسیدن بشیریت را سرلوحه خود قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد که حیات معنوی، حیات عالی بشریت است که شهید مطهری (ره) یکی از پیشگامان برجسته مبارزه در این راه و مسیر مقدس است.

ارسال نظرات