مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه گرامیداشت یاد شهدا بزرگترین ارزشها محسوب می شود، گفت: جای خالی گرامیداشت بانوان شهدا در جامعه احساس می شد.
کد خبر: ۸۵۱۱۸۴۶
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عبدالرضا فولادوند در یادواره بانوان شهید آموزش و پرورش استان همدان اظهار کرد: بانوان شهید فرهنگی که الگوی خود را حضرت فاطمه(س) قرار داده بودند و در جبهه دوشادوش مردان ایستادگی کردند لازم است امروز دختران دانش آموزان این شهدا را الگوی خود قرار دهند.

وی افزود: خواهران شهید در هشت سال دوران دفاع مقدس و برای پیروزی انقلاب اسلامی حضور داشته و به نوعی در راستای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: از وظایف مجموعه آموزش و پرورش توسعه امر به معروف و نهی از منکر بوده و این موضوع در اولویتهای تعلیم و تربیت گنجانده شده است.

وی یادآور شد: گرامیداشت یاد شهدا بزرگترین ارزشها محسوب می شود و جای خالی گرامیداشت بانوان شهدا احساس می شد که مجموعه آموزش و پرورش در دولت یازدهم زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها را در اولویت قرار داده و امروز شاهد برگزاری مراسم یادواره این شهدا هستیم تا نسل جوان دختران دانش آموز بتوانند این افراد را الگوی خود قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات